DPH - výpočet.

6. led 2020

Dobry den,chci se zeptat.. Máme svatbu a Budem platit 1200 Kč bez 15%DPH. Na osobu.
Kolik budu přesně platit? Za tu osobu.
Děkuji

vitezove
6. led 2020

1380

sudylichozrout
6. led 2020

To si fakt jako dospela neumis tohle spocitat? To snad neni mozny ani... 🤦‍♀️🤦‍♀️

leymea
6. led 2020
jjasmina
7. led 2020

@sudylichozrout asi tak 😀

drep
7. led 2020

Spočítat to na kalkulačce trvá asi dvě vteřiny, z hlavy asi pět. Datlovat dotaz tak minutu...

nolies
7. led 2020

Pracuju jako ekonom/účetní a fakt spousta lidí má neuvěřitelný otázky 😂 Pamatuji si na jednoho klienta, který nedokázal pochopit, že 20% je to stejné, jako jedna pětina. Pořád mi tvrdil, že 20% je víc.🙄

not_blond
7. led 2020

no ty vole......

sudylichozrout
7. led 2020

@nolies Ukazkovy priklad toho, ze maturita z matematiky je nutnosti.

budouci_maminka
7. led 2020

@sudylichozrout to ti nepomůže, protože tyhle dotazy nevymizí, budou je mít stále ty samé osoby, jen nebudou mít maturitu.

@nolies taky mě dostává, když jsem třeba náhodou přítomná tomu, jak si učitelka ZŠ stěžuje na svojí výplatinici, že měla dostat za vedení kroužku xy peněz a že ty peníze nedostala celé, tak jak je to možné..

nolies
7. led 2020

@sudylichozrout Tyhle osoby by se ani na střední dostat neměly, když nezvládají učivo že základky. 🙄

nolies
7. led 2020

@budouci_maminka Jj mzdy, to je nekonečný příběh...

nolies
7. led 2020

Pro pobaveni - teď jsem si vzpomněla na jednoho pána, kterému zvonil v tašce mobil, nemohl ho najít a s naprostou vážnou tváří mi říká, že ho asi zapomněl doma.

sudylichozrout
7. led 2020

@nolies Neneee 😀

bassetlady
7. led 2020

@sudylichozrout můj exšéf dával při pohovoru vypočítat trojčlenku, bohužel musel s tím přestat. Zvládli to 3 z 10.

bassetlady
7. led 2020