Maminky, myslíte, že je vhodné začít hubnout - cvičit (posilování, kolo, orbitrek, plavání) a měnít jídelníček na zdravý v období, kdy se usilovně pokoušíme o dítě? Nebo byste počkaly až po porodu a 6ti nedělí? 🙂
@ma_cherie děkuji 🙂 no já myslím že když to nebudeš extrémně přehánět se sportování tak v začátku tak potencionálnímu miminku neublíží 🙂 ...pozor bych si dávala hlavně vždycky v období očekávané menstruace pak pokud zjistíš že se nezadařilo tak se zas do toho vrhni naplno a znova 🙂 ale nejsem odborník
Pokud nemíníš držet nějakou drastickou dietu, tak bych se nebála. Já jsem cvičila vždycky hodně a už těhotná jsem byla na kruhovém tréninku, ale nevěděla jsem o tom. V 8tt jsem pak byla v Rakousku na lyžích. Nikdo neví, kdy se člověku podaří otěhotnět a čekat na to "až" může taky trvat... Pokud ale nejsi moc zvyklá, tak bych začala pomalej, ale rozhodně bych nezůstala sedět doma.
@g_m nejde mi o dietu - to jsem napsala špatně - spíš úprava jídelníčku - omezit solení, vynechat sladké a pečivo a takové ty prohřešky jako - nechce se mi dělat večeře - ohřejeme si párek. Na pohyb nijak extra zvyklá nejsem, určitě počítám že tedy pohyb bude vzestupné a mírné povahy 🙂
@petra1306 sama odpověď moc neznam ale proc pozor nejvic v době menstruace?
@ma_cherie tak nejaky pohyb to chce i po 1. trim je to lepsi aby jsi pak zvládala fyzicky porod..
@terezapetrova přesně tak jsem to myslela - že na 1. trim budu raději opatrná, a začnu až v 2. abych měla síly na porod 🙂
My se snažili dva roky. První rok jsem téměř nic neplánovala, protože jsem byla přesvědčená, že to přece už musí vyjít. Když uběhl, začala jsem si daleko víc užívat. Pak v červenci jsem si najala trenéra ve fitku a najela na redukční jídelníček... po měsíci jsem měla 7 kilo dole a dvě čárky na testu.... 🙂