Ahoj holky, jaké máte zkušenosti se sanatoriem Pronatal v Praze? Úspěšnost otěhotnění, stimulace, doktoři. Pochlubte se🙂
@vcelkalenka to jsem moc rada🙂.. My do pronatalu chodime az ted,a ikdyz je primar obcad takovy prudas,snazi se vzdy najit to nejlepsi reseni,mluvi,vysvetluje,bere pary individualne. To na vetsine klinikach neni.
Ahoj, já mám bohužel velmi špatnou zkušenost. Nejsem lékař, takže nemůžu tvrdit, zda mne léčili dobře nebo špatně, ale po několika neúspěšných pokusech a nakonec po odběru vajíček mi řekli, že mi všechny folikuly stihly popraskat, takže žádný transfer nebude, jsme se rozhodli změnit kliniku (Gennet). V Gennetu jsem byla hned po prvním ultrazvuku odeslána na operaci, kde mi z důvodu srůstů a zánětu, byly odstraněny oba dva vejcovody. Měla jsem štěstí, že jsem odešla včas, protože hrozilo, že mi to půjde až na vaječníky. Po této operaci jsem otěhotněla hned na první pokus a ještě dvojčátka 🙂
@fonamor Ahoj, jsou nejjjjj v Pronatalu. Jezdila jsem tam jen na výkony jinak vse u svyho dr.on s nimi spoluprácuje. A tady je výsledek 🙂 je mu sedm týdnů.
@tehulka1167 juu,no to je parada🙂.. Krasny bobisek malinkej🙂 gratuluji.
@lussi jejda,tak to me moc mrzi,stejne se divim,ze ti to v pronatalu nezjistili a az v gennetu. Ja jsem teda v gennetu na Letne spokojena vubec nebyla,pro me je to pasovka,kde individualni pristup jim nic nerika. Chapu,ze pro kazdou maminku je nejlepsi klinika ta,kde se to povede🙂.....
Jeste bych se rada vratila k pronatalu. Oni pres utz nevideli ty srusty? Nebo jak to bylo? Prece pri stimulaci pred i behem ni chodis na utz casto. To me teda fakt mrzi a stve za tebe.
@fonamor v Pronatalu nám vyšlo první IVF, před 7 lety, máme doma předškoláka 🙂....to jsme tam byli spokojení, ale potom se to tam hrozně pokazilo. Na utz jsem chodila často, řekla bych , že tak jak se mělo, akorát jsem měla smůlu na konkrétního lékaře, už ani nevím jméno, nějaký mladý zajíc to byl 🙂 Je možné, že se tam zase zlepšili, ono je to stejně o lidech