Dobrý den , děti už neplánují .Antikoncepci nemůžu , mé tělo s ní nekamarádí .Tak jsem slyšela že jsou nějaké injekce na zastavení ms , máte zkušenosti ?
Ta injekce je normální antikoncepce, spíš horší varianta hormonální antiko.
Já nemůžu tělísko, nechci sterilizaci a ani vasektomii pro manžela, hormonální antikoncepce je prý pro mě také nevhodná, zatím jsem dostala od doktorky na zkoušku antikoncepci Zoely, prý je šetrnější, tak uvidím.
@lencaa11 sterilizaci nechci , to bych pak litovala že kdybych třeba za 5 let chtěla dítě tak už by to nešlo vzít nazpátek .A tělísko to samý dává se na x let , a co když budu zrovna chtít za pár let mimco , to je jedna možnost proč tělísko ne a za další se bojím toho zavádění
Tak si ho necháš vyndat a otěhotnět můžeš hned ten měsíc, vlastní zkušenost.😉
A já jsem na lékařské zákroky cíťa až hysterka a zavedení tělíska je naprosto v pohodě, kdybych ho mohla, jdu do něj hned, akorát moje tělo je divné a dokáže tělísko vypudit.
Telisko si můžeš nechat vyndat klidně za rok. Píšeš, ze děti už neplanujes a najednou je problém mít par let telisko? Injekce jsou větší humus než prášky, pokud z nějakého důvodu nemuzes ty, tak injekce budou ještě horší varianta.
@krisstina93 mimco neplánují teď ,ale třeba za rok můžu změnit názor .To právě se mi zdá docela drahá varianta nechat si dát tělísko třeba na rok když bych si to rozmyslela .
Tělísko je na 5 pokud se během té doby rozhodnete že chcete mimco lékař ho vyndá a není problém se snažit o mimco já měla nehormonalni 4.5 let vyndano a do měsíce jsem byla těhotná pak jsem další měla 4.5 let a vše ok ...zavedeni nic extra co by nešlo zvládnou není já o tom ani nevedela nehormonalni je cca 800kc - 1500kc hormonální 3000-5000kc jinak ty injekce pokud opravdu ještě plánujete mimco tak injekce ne
@lencaa11 a jaký je rozdíl mezi hormonální a nehormonální prosím?