Ahoj holky. Obracím se na Vás s prosbou o radu, příp. zkušenosti.
Jsem prvorodička 39 + 5 tt. Můj gynekolog má dovolenou, proto jsem dostala žádanku na jinou gynekologii, abych prošla i poslední poradnou před termínem porodu.
Sestřičky mi změřily tlak, zvážily mě, klasika. Poté jsem byla poslána do ordinace k lékařce. Zde jsem byla rovnou vyzvána k položení se na "kozu". Nedostala jsem žádný dotaz na bolesti, otoky, apod. Lékařka do mě (promiňte za přímost vyjadřování) rovnou dost necitlivě vrazila prst, v prvních vteřinách mě informovala, že "to tam neni připravený" a rýpala se ve mě dál. Bolest to byla neskutečná, což jsem lékařce i sdělila a požádala ji o jemnější zacházení, případně ukončení vyšetření. Odpovědí na to mi bylo štěknutí "počkejte, až půjde hlavička, to si teprve užijete" a rýpala se dál. Po dokončení tohoto "vyšetření" mi akorát řekla, že kdybych neporodila, mám se obrátit na svého gynekologa, vrátila mi těhotenskou průkazku, otočila se ke mě zády a bylo.
Po vyšetření mám stále silnou bolest v podbřišku, tvrdne mi břicho a jsem trochu psychicky otřesena jednáním doktorky a bolestí. Nechápejte mě špatně, nejsem žádná citlivka. Prošla jsem umělým oplodněním i revizí dělohy po zamlklém těhotenství, takže už jsem si s lékaři i vyšetřeními leccos zkusila, ale tohle zatím nemělo obdoby.
Chci se tedy zeptat, zda toto mohl být Hamilton, zda máte některá zkušenost s provedením Hamiltona bez zeptání, případně s takovýmto vyšetřením a těmito bolestmi po něm.
Za odpovědi děkuji a přeji hezký den.
No, jako já bych si nejspíš stěžovala na lékařské komoře. Už jsem dost stará na to aby senou někdo takto zacházel i přes mě upozornění. Nevim, zda jde nějak zjistí při další ko že byl proveden Hamilton, ale tohle bych si zjistila. V případě, že by se to potvrdilo, trvala bych na řešení celé situace.