Bolest na pravé straně pod žebry

xxkatka90
9. pro 2017

Už jsem zoufalá. Asi tři týdny mě boli na pravé strane pod zebry.. Není to úplně na boku, ale proste napravo.. Boli to když stojím, sedím i v leze někdy jen trochu jindy opravdu hodne. Doktor mi delal krevní obraz testy na játra vše v pořádku. Jsem 29 tt. Nevíte co by to mohly být?

ladako
9. pro 2017

@xxkatka90 nevim sice co to muze byt, ale v tehotenstvi me pod zebrama bolelo taky, preslo to pak casem samo. Zkuste se zeptat na gynde.

xxkatka90
autor
9. pro 2017

Já to samozřejmě s gynekologem řeším.. udělal mi ty testy a jeho závěr je ze jsou v pořádku. Vím ze tehotenstvi přináší i nepříjemné věci jen mám strach co to muže být. Boli to docela hodne

lenik93
9. pro 2017

Nejsem lékař a ani těhotná sem nebyla (byla ale jen do 11tt)... Ale tato bolest mě trápila také, ale bez těhu, takže to samozřejmě nemusí sedět. Tak to berte s rezervou... Ja to měla od střev a ano,tak byla to.bolest v pravem boku, ale byla to bolest na pravem.boku pod žebry, blba otazka a nemusite odpovidat, ale nezpozorovala jste na sobě ja nevim, plynatost, zacpu, nebo prostě nějaké změny? Za zkoušku nic nedate, ale zkusila bych třeba menší "dietu", lehká jidla, nenadymava, třeba bez bílé mouky, zeleninu jen dusenou a tak. Za to nic nedate... Ale taky to může byt výstřel do tmy, takže berte opravdu jen jako možnost, nejsem lékař 🙂

babanci
12. pro 2017

Vpravo pod žebry je žlučník. Vzhledem k tomu, že ho mám plný kamenů, se mi ozývá poměrně často. A problémy mě začaly právě v těhotenství.

hanafaustyna
12. pro 2017

Ja na konci tehu mela na pravý strane citlivou hranu delohy jak jsem spala porad na levým boku. Bylo to jak kdybych mela slepy strevo (jeste sem ho nemela,ale tak si to predstavuju)

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.

Modrý koník ti poradí v každém trimestru.