Ahoj holky 😊.
Včera jsem byla u lékaře, který mi kontroloval palpačně na lehátku čípek a řekl, že je vše, jak má být. Malá na ultrazvuku byla taky zdravá a hezky povyrostla, nicméně v těhotenské kartičce jsem se doma našla, že mám čípek 2,5 Cm, uzavřeny...docela mě to vyděsilo, protože mi k tomu nic neřekl a jinde jsem se dočetla, že v takovém stavu už nakazují lékaři přísný klidový režim, nebo dokonce nemocnici...
Máte některá podobné zkušenosti ? 😊.
Mockrát děkuji 😊.
Ahoj 😊. Od 30. týdne se délka čípku neřeší, je to totiž velmi individuální. Problém nastává tehdy,když se čípek zkracuje dříve. Například tomu tak bylo u mě, od 26tt čípek 25mm. Měla jsem nařízený klidový režim + horčík. Aktuálně jsem ve 35.tt a čípek stále 25mm, takže se za celé ty týdny více nezkrátil. 😊 Jinak 25mm je ještě hranice. Každopádně k Vašemu stavu - nemusíte se stresovat, vše je v pořádku!
@emamir mockrát děkuji za odpověď !😊. Přeji, ať Vám to takhle hezky vydrží až do porodu ✊🏻.
Lekla jsem se, protože doma neumím jen ležet, musím aspoň něco dělat. tak jsem si nebyla jistá jestli nemám trošku ubrat 😄. Ale jelikož jsem od začátku těhotenství na PN, tak pouklízím, vyperu, uvařím a flákám se na pohovce 😃. Už to přeci jen není tak jednoduché, záda a nohy mě pekelně bolí když dlouho něco dělám 🙄😁.
@barunkiss nebudu vás nijak strašit ani nechci a ani není potřeba. Já v tomhle týdnů ležela v nemocnici, avšak ale kvůli tomu že jsem zvracela nejspíše žlučník. Tam mě vyšetřili a řekli, ze mám podrazdenou dělohu, časté zvrdnuti břicha a cipek 2mm a miminko že se tlačí dolů
Tak jsem zůstala na kapačkách davali mi magnezium a čípky aby se děloha uklidnila a cipek byl v pohodě.
Ležela ksem 5 dní a procitala na netu že cipek v tomhle týdnu je úplně v pohodě a že už by se cipkem doktoři neměli ani zabývat v tomto týdnu že už je to normální.