Žlučník v těhotenství. Jak jste řešily?

jarpa111
23. lis 2019

Dobrý den, pravděpodobně mám problémy se žlučníkem, ještě jsem s lékařem neřešila. Začalo mi to těhotenství, u dcery jsem měla něco podobného, ale ne každý den. Bolí mě mezi lopatkami, občas pod žebrem, píchá u pupíku az do pravé ledviny. Není to nic, co by se nedalo vydržet, jen je to nepříjemné, stále nějaké tlaky, píchání..vy, kdo jste měli problém se žlučníkem v těhotenství, co jste s tím dělaly? Dekuji

panihk
23. lis 2019

Nakonec mě operovali... :(

jarpa111
autor
23. lis 2019

@panihk a můžu se zeptat jaký byly problémy před operací?

panihk
23. lis 2019

@jarpa111 V podstatě ode dne otěhotnění mi to ty hormony strašně rozjely, měla jsem víceméně neustále bolesti a koliky, asi tak 5x jsem za první trimestr skončila na kapačkách na urgentu. Postupně jsem zjistila, že mi to nejvíc dráždí mlíko a mléčný výrobky, tak jsem je vysadila, ale zle mi bylo pořád. Operovali mě první den druhého trimestru, všechno bylo v pohodě a od té doby je mi krásně. 🙂 Až teď v dalším těhotenství jsem to zas trošku cítila v 1. trimestru, ale přešlo to. U mě to prostě není z jídla, ale z hormonů.

jarpa111
autor
23. lis 2019

@panihk tak já mám spíš jen tlaky a různé to propichuje, ale že bych se bolesti kroutila, to ne. V noci spím bez bolesti. Tak snad to vydržím a přejde to.

jarpa111
autor
23. lis 2019

@panihk ještě dobiram utrogestan, takže další hormony navíc, tak třeba se to po vysazení zlepší. Budu doufat. A ty koliky hodně bolí? Já ani nevím jak by se poznaly. Děkuji moc

panihk
23. lis 2019

@jarpa111 Je to taková strašně nepříjemná tupá bolest, k tomu jsem zvracela, nemohla jsem najít žádnou úlevovou polohu. Byly tam dva kameny. Držím palce, ať to zvládneš jen dietou.

jarpa111
autor
23. lis 2019

@panihk tak to snad koliky nemám. Děkuji moc

td96
23. lis 2019