Pohlaví. Holka n. kluk?

coconat
28. únor 2020

Ahoj holky🙂
Dnes jsem byla na ultrazvuku jsem 13+2 a ptala jsem se na pohlaví. Bylo mi řečeno, že mi to řekne až na 20tt, aby to byla jistota což chápu... alee...
To se nedočkám 😀😭Jsem strašně zvědavá...
Co myslíte ?😀přikládám foto
Pak napíšu kdo se trefil💋

sebinka123
28. únor 2020

@coconat myslím si holčičku 😉

amazonkajanik
28. únor 2020

Než z utz,tak bych líp hádala podle toho,jak vypadáte 😉😂 i když,já vypadala na holku a byl to kluk,u nás to máme tak nějak obráceně 😂

mamikry
28. únor 2020

@coconat nejsem sice odborník, ale podle toho, co vím, to vypadá spíš na děvčátko.

krupka3
29. únor 2020

Na tehle fotce je dite pateri k utz, takze pohlavni hrbolek neni vubec videt. Neni mozne podle tehle fotky rict, bohuzel.

krupka3
29. únor 2020

@mamikry A podle ceho jsi to odhadla? To by me tedy opravdu zajimalo 😀 Pohlavi v tomto tt se odhaduje podle sklonu pohlavniho hrbolku, ktery na fotce neni videt.

mamikry
29. únor 2020

@krupka3 říkám, že nejsem odborník. Mně podle té fotky přišlo, že to pohlavní hrbolek být může, tak říkám svůj názor. Negarantuji pohlaví, nejsem Nostradamus. Pokud vám udělalo dobře, že jste mohla někoho shodit, dobře pro vás. Ale myslím, že je to úplně zbytečné. Mějte pěkný den

krupka3
29. únor 2020

@mamikry Ne, to mi dobre neudelalo. Jen nechapu, proc delate nekomu nadeji na odhad pohlavi, kdyz to neumite.

mamikry
29. únor 2020

@krupka3 třeba mám za sebou velmi smutné dny a pomahá mi vyrovnat se s tím tak, že mám radost ze štěstí jiných. Odhady dělá v tomto týdnu i řada lékařů a nikdo jim to nevyčítá. Tohle je diskuze, nikdo nečeká 100% odpověď.

krupka3
29. únor 2020