Mobilizace kostrče v těhotenství

janule1940
23. črc 2019

Dobrý den, byla jsem dnes u rehabilitačního lékaře a ten mi předepsal fyzioterapii, 6 sezení, které absolvuji v průběhu 2 měsíců. Bude se jednat o cvičení podle Mojžíšové, mám tam ale napsáno i mobilizace žeber a kostrče. Lékařka mě upozornila, že se mobilizace kostrče dělá přes konečník. Jenže já se všude dočítám, že se nedělá před 36tt kvůli možnosti předčasného porodu po mobilizaci kostrče. Já jsem 23tt. Na fyzio budu docházet přímo tam na rehabilitaci do nemocnice. Máte někdo zkušenost? Dělali někomu z Vás mobilizaci kostrče i v tak nízkém stupni těhotenství?

jednaholkaa
23. črc 2019

Ja na tom byla, ale kvuli otehotneni. V tehotenstvi by me tam nikdo nedostal..To mi prijde i divne..ma to vliv i na panevni dno a dost to boli.

lennus
23. črc 2019

@janule1940 Absolvovala jsem dvakrat, ale mimo tehotenstvi a vvtehotenstvi se v tom fyzio vrtat nechtel. Nedoporucuje se to!

jeanny13
24. črc 2019

doporucuje se to ale prave az po 37.tt, muze to usnadnit porod. Byla jsem ve 38.tt. Dalo se to, nebylo to nijak strasny. Porod byl pohodovej pak ve 41.tt

lindikova
24. črc 2019

Byla jsem v 38tt, dřív na kostrc určitě ne. Samotná mobilizace je spis pocitově nepříjemná, ale jinak vůbec! A moc to pomaha.

zlorenka
24. črc 2019

Coze! Me ortoped vyhnal, ze v tehotenstvi se mnou stejne nikdo nic delat nemuze. Zajimavy.

janule1940
autor
24. črc 2019