Dobrý den. Asi to Tady nepatří ale ráda bych za jakoukoliv pomoc. Mezi 1-6 zářím 2017 jsem měla intimní poměr se svým přítelem ale potom jsme se rozešli. A já 18 září měla intimní poměr se svým kamarádem. 10.rijna 2017 jsem byla u Lékařky a řekla mi že jsem přibližně v pátem týdnu těhotenství. A já teď nevím kdo je otec. Můžete mi prosím poradit a říct kdo by mohl být otec? Děkuji
V té době jsem měla menstruaci hodně rozhozenou takže jsi to nedokážu vypočítat
No, pokud by se to bralo zcela průměrnými hodnotami, byl by to asi ten kamarád.
Stáří těhotenství se počítá od poslední menstruace, tak se koukni kdy jsi to přesně měla. Průměrně se uvádí, že ovulace je cca 14 den cyklu, ale někdo jí má třeba hned po menstruaci, nekdo třeba až dvacátý den cyklu. Když nevíš, kdy jí máš, je to takové plus mínus autobus.
Měla jsem poslední menstruaci okolo 25 srpna
Já měla poslední MS měla právě v srpnu v září mě pořád bolelo břicho tak jsem čekala kdy to přijde a nakonec už nepřišla
Momentálně jsem skoro v 17 týdnu těhotenství. Podle toho jak jsem jsi ty týdny počítala tak to vychází těsně na začátek září takže právě vůbec nevím
Ono tehdy říkala lékařka že je to přibližně 5 týden tak je to těžko. Ale s přítelem jsme zase spolu a já mám strach co bude dal mysli jsi ze to miminko je jeho a já bych jsi to přála moc
A testy otcovství v těhotenství jdou udělat? Protože mě to trápí a vůbec jsi nemůžu užít to těhotenství
Jde to, ale platí se to. Nicméně přesný princip neznám, musela bys zkusit googlit.
Děkuji
9.6
Skus si spocitat tydny,taky zalezi kdys mela ms..vychazi to spisje na pritele dle uvednenych tydnu..
Teď v pondělí to bude 17 týden. Poslední MS přibližně okolo 20. 8.2017
Doktorka mi řekla 10.rijna 2017 že jsem v pátem týdnu těhotenství tak já nevím jsem zoufala