Kdo je otec?

corneliee
5. led 2018

Dobrý den. Asi to Tady nepatří ale ráda bych za jakoukoliv pomoc. Mezi 1-6 zářím 2017 jsem měla intimní poměr se svým přítelem ale potom jsme se rozešli. A já 18 září měla intimní poměr se svým kamarádem. 10.rijna 2017 jsem byla u Lékařky a řekla mi že jsem přibližně v pátem týdnu těhotenství. A já teď nevím kdo je otec. Můžete mi prosím poradit a říct kdo by mohl být otec? Děkuji

slayc
5. led 2018

záleží kdy máš ovulaci

corneliee
autor
Autor odpověď smazal
Zobraz
corneliee
autor
5. led 2018

V té době jsem měla menstruaci hodně rozhozenou takže jsi to nedokážu vypočítat

beruda
5. led 2018

No, pokud by se to bralo zcela průměrnými hodnotami, byl by to asi ten kamarád.
Stáří těhotenství se počítá od poslední menstruace, tak se koukni kdy jsi to přesně měla. Průměrně se uvádí, že ovulace je cca 14 den cyklu, ale někdo jí má třeba hned po menstruaci, nekdo třeba až dvacátý den cyklu. Když nevíš, kdy jí máš, je to takové plus mínus autobus.

corneliee
autor
5. led 2018

Měla jsem poslední menstruaci okolo 25 srpna

beruda
5. led 2018

@corneliee tak to by v tom případě vycházelo spíš na přítele, ale neodpovídá tomu stáří těhotenství, v tomto případě bys totiž byla na gynekologické prohlídce už v cca sedmém týdnu.. S kamarádem jsi tedy spala těsně před další MS?

corneliee
autor
5. led 2018

Já měla poslední MS měla právě v srpnu v září mě pořád bolelo břicho tak jsem čekala kdy to přijde a nakonec už nepřišla

beruda
5. led 2018

@corneliee jak říkám, průměrným propočtem by to vycházelo na přítele, ale nesedělo by v tom případě stáří plodu. To zase naopak naznačuje, že máš ovulaci později (ano, některé ženy jí mají až těsně před ms) a otěhotněla jsi až s kamarádem.

corneliee
autor
5. led 2018

Momentálně jsem skoro v 17 týdnu těhotenství. Podle toho jak jsem jsi ty týdny počítala tak to vychází těsně na začátek září takže právě vůbec nevím

beruda
5. led 2018