Holky, je to kluk

verunatom
23. zář 2015

napřed nám řekli ze holka asi.a ted 21 t jen najela na pohlaví a my oba s manželem kluuuuk přídávám foto tak budu mit doma dva kluky ale ja jsme asi radši nejak nevim dělat culiky a šatičky není nic pro mě .-))) neustale mě kope a ted babo rad jmeno !!! složááák pro ty kluky .-))

madulinka
23. zář 2015

no z tohodle bych usuzovala, že fakt kluk, ale jsem amatér - v rodině samé holky 😀

girafka
23. zář 2015

Me rekli tyden pred porodem,ze misto holcicky je tam kluk 😀.

lavazza
23. zář 2015

to je úžasný jak to je vidět...

verkaunka
24. zář 2015

jéé gratuluji, tohle je ta nejkrásnější fotečka miminka v bříšku,co jsem kdy viděla... až mu tohle ukážete v pubertě 😀.... je opravdu krásná 🙂).

verunatom
autor
24. zář 2015

že je to nádhera a doktorka chcete vedet pohlaví?a syn to bude asi holka a ona no když myslís a najela na to tak jsme byly v šoku.tak říkam dáte mě fotku? a hned to snímla 🙂)@verkaunka

verkaunka
24. zář 2015

@verunatom 😀 😀.. moc vám to přeju, je to radost 🙂 fotka ve správný okamžik

verunatom
autor
9. říj 2015

tak SODA kluka nepotvrdila ale podle obrazku je to jasne.-))) jedine že by to upadlo

miky
9. říj 2015

tak hlavně tuhle fotku jednou neukazujte na jeho svatbě jako pobavení svatebčanů 😀

smudlinka2019
11. říj 2015

@verunatom Verunko,taky budeme mít doma dva kluky.Ale nám už to paní doktorka řekla na screeningu,že tam vidí spíš toho kluka.Ale teď na utz v 18tt se nám taky jasně ukázal 🙂

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.


Modrý koník ti poradí v každém trimestru.
Zjisti víc o prvním trimestru.
Zjisti víc o druhém trimestru.
Zjisti víc o třetím trimestru.
Jak se zjišťuje pohlaví dítěte?.
Důležitá jsou různá vyšetření v těhotenství.
Určitě tě nemine 3D ultrazvuk.
Nebo také screening v 1. trimestru.