Dobrý den vespolek dámy, mám malou technickou, už to asi bude tak že jsem těhotná 🤰, jsme šťastní ale problém je moje práce, pracuji jako Servírka a i přes to že dostávám na ruku 20tis., je mi přiznána minimální mzda. Toho se trochu bojím u mateřské, navíc ta práce je celkem náročná jak psychicky tak fyzicky. Má tu některá z vás zkušenost se změnou zaměstnání kvůli platu již v raném stádiu těhu? Jak to chodí, co by jste radily, jak by jste jednali... Budu vám opravdu hodně vděčná za každou radu 😬🤦♀️🤷♀️ děkuji vám všem
@paulline0055 brát peníze na černo bylo ok, ale dostávat nižší ppm už ne? Na to si měla myslet dřív. Změnit práci můžeš zkusit, ale můžou přijít na to že jsi těhotná a ve zkusebce ti ukončit pracovní poměr. Jo a každá práce je náročná psychicky nebo fyzicky, nebo obojí. To není důvod pro změnu práce (pokud to vyloženě není uvedeno v zákoníku prace) nebo pn.
@lachtanice86 myslela jsem na to sice dřív... Jenže jsem to dřív nějak nedokázala změnit a vím že prostě třeba jakmile se to dozví zaměstnavatel tak mě nejspíš vyrazí... Nebo mi řekne že není nadšenej ale hlavně spíš mám strach že to nedám... Nicméně v 5tt do 3 měsíců to asi ani nemůže nějak být vidět ne? Mám smlouvu na rok v té hospodě... No může mi takřka říct cokoliv... Asi vidím že nemám úniku... 😬
@paulline0055 muze, ale zalezi jak jsou lidi vsimavy. Taky se k tomu muzou pridat tehotenske priznaky a bude jasno