Učitelka v mš a těhotenství. Jsou tady nějaké těhotvé paní učitelky?

veronika111111111
20. říj 2021

Prosim mam tu nejake tehotne pani ucitelky z ms? Do kolikateho tydnu ste pracovali mezi detmi? Jestli vubec? U nas ted byly kasle a rymy, mela jsem take tak jsem zustala 2 tydny na NP.. nyni jsem 7tt a budu se vracet do pracovniho procesu.. Dekuji za odpovedi

janoma
20. říj 2021

@veronika111111111 chodila jsem normalne az do mastupu na materskou. Nevidim duvod, proc byt doma, pokud nejsi rizikova.

sylvka
20. říj 2021

@veronika111111111 jsem teta v MŠ. Trošku něco jiného,spíš fyzicky náročnější....úklid atd. Pracovala jsem do dvacátého týdne,pak jsem upadla na břicho a zůstala jsem doma. Kdybych učila,zůstala bych déle....

danvitka
20. říj 2021

@veronika111111111 sice jsem byla učitelka trochu starších dětí, ale na nemocenskou jsem šla kolem 13 týdnu po screeningu, který dopadl v pořádku. Jen do toho 13 týdne jsem dvakrát od děcek chytla chřipku a potřetí už jsem to nehodlala riskovat. Upřímně chápu obavy. Teď jsem těhotná potřetí a malý zase už dvakrát donesl střevní chřipku ze školky 🙄 takže přemýšlím, že do porodu stáhnu i jeho ze školky.

veronika111111111
autor
20. říj 2021

Dekuji vam za odpovedi 🙂

kometkak
20. říj 2021

Já jsem měla termín konec února a v práci jsem byla do Vánoc a pak jsem čerpala dovolenou a pak těch myslím 6t před na mateřskou. Práce v školce je jako každá jiná. Není to zase tak extra náročné, aby se to normálně nedalo zvládnout.. Pokud teda těhotná není ležák..

bbarshaa
20. říj 2021

Šla jsem normálně na mateřskou. Do te doby jsem pracovala… Rodila jsem v červenci. Taky nevidím důvod, pokud není těhotenství rizikové, dělat to jinak. 🤔

veronika111111111
autor
20. říj 2021

Nevidíte důvod , kdyz deti v tomto věku maji ruzne virove ci infecni onemocneni? 🤔 o utirani zadků a kazdou minutou honeni za detma nemluvě..

zuzkasim
20. říj 2021