Ahoj. Chtela jsem se zeptat zda toto je i příznak těhotenství alá nějaká těhotenská nevolnost.
Dnes jsem 11tt.
Od stredy mam nejakou virózu asi, trošičku mě škrábalo v krku, malinko rýma a trochu kašel.
Dneska už v noci jsem měla vyšší tep a dnes celý den mám v klidu 95-115.. Měřila jsem se před chvíli tlak a mam 112/74 (tep na tlakoměru 96). Trošičku se mi občas zamotá hlava a stižené se mi dýchá. Je mi proste nevolno. Ani žaludek není úplně na 100% ready. Jo a mililinko me občas zaboli hlava.
Můžou mi takhle ze dne začít těhu nevolnosti? A je to jeste přidaný tou virózou?
Jsem v tomhle úplný nováček, vim maximálně tak ze se zvrací a tim končím..
A jeste jsem se chtela zeptat, zda je mozny aby by za pouhý tři dny vyrostlo břicho. V pondeli skoro jeste nebylo ani nic vidět, a vcera a dnes uz mam celkem bricho “velké”. Jak kdybych si silene přejedla a nedošla si na záchod
A ten tep v těhu je takhle ok? Docetla jsem se na internetu a v knížce ze se zvedá. Ale vim prd na kolik a kdy tak asi. Ten vyšší tep i pocituji.
Spíš viróza, tep je ok, bříško už poskočit 11.tt může
@vlasta1981 ja se někde na babyweb nebo nejak tak se to jmenovalo, docetla ze uz v 10tt se snad zvyšuje.
“10. TÝDEN TĚHOTENSTVÍ VE ZNAMENÍ TĚHOTENSKÝCH PŘÍZNAKŮ
Vaše tepová frekvence stoupla o několik tepů za minutu, protože se vám zvýšil objem krve v těle. Kvůli přetrvávající vyšší teplotě se zřejmě více potíte či je vám teplo. Vaše děloha je nyní velká asi jako pomeranč, pokračuje vývoj placenty, která je spojena s plodem pupečníkem. Bude již brzy zásobovat plod kyslíkem a výživnými látkami.”
Tak mozna uz i dřív ♀️