Dobrý den ženy.
Pracuji jako pečovatelka pro seniory. Zjistila jsem že začínám mít problém. Motani hlavy a slabost po 12hodinach v práci zvýšená teplota. Chtěla bych tedy neschopenku ale gynekolozka mi ji nenapíše pokud nic na ultrazvuku neuvidí. Neschopenku potřebuji ale už zítra to budu 18dpo a podle ms 5+4tt. Řešili jste někdo??
@supermatka To se nedivim, ze vam ji nenapise, kdyz neni na co a tehotenstvi nemate potvrzene utz.
Takze jedine obvodak a neco si vymyslet, coz neni samozrejme v poradku.
@ema90 mě ještě gynekozka neviděla problemi mi začali v pátek
Šla bych k obvodakovi s tím, že je mi zle, však pravda to je 🙂
@supermatka Tak já bych to takhle řekla obvodní, jak to píšeš tady. A uvidíš. Tipuju, že ti v této době vyhoví. Vymýšlet si ja taky možnost, ale...
@supermatka jen aby ti obvodní nenakázala karanténu a PCR testy, když máš zvýšené teploty. Ty snad s těhotenstvím ani nesouvisí.. Zvlášť pokud je nemáš ani potvrzené od lékaře a TT ti vychází všelijak viz. předešlé diskuse.. Přijde mi, že chceš prostě za všechno na světě PN, ale těhotenství není nemoc...
@kocvarovas ja na začátku tehu horečku měla celý týden zvýšenou, pak jak prišla tak odišla... Bacil? Kdo ví
@supermatka proste zájdite k obvodakovi řekni to co nám tu a o co jde? Napíše a nazdar, pak ak teda něco tam dolu bude si tě vezme gynekológ... Celá veda.
@katka22688 děkuji
@kocvarovas ehmmm tak to je trochu přes čáru. Mám zodpovědnost. Pokud je mi na modlení a nosím lidi z postele na vozík tudíž mi můžou upadnout tak je má nezodpovědnost do té práce chodit. Kdybych seděla na zadku jako kancelářská nic tu neřeším. A na začátku těhotenství je zvýšená normální je to jen další příznak. Na takový komentář jsem tu čekala 😂🤦♀️
@mimi1004 já právě lhát nikomu nechci. Děkuji ❤️uvidím co zítra gynekolozka
Určitě k obvodnímu lékaři, také jsem začala mít zdr.potíže ještě před potvrzením těhotenství od gynekologa a obvoďák mi úplně v pohodě vystavil zatím e-neschopenku.
@weronyc děkuji