Hezky vecer,
cetla jsem par nazoru na lokalni anestezii pri vrtani zubu v tehotenstvi, ale presto mam strach,aby nedoslo k poskozeni miminka (embrya) nebo potratu. Velice se bojim i za normalnich okolnosti je to pro me velky stres,ale mam rozsahly kaz,zasahuje skoro az k nervu. Mate zkusenost nebo nejaky nazor odbornika?
@emmanessa byla jsem v 7.měsíci a normálně lokálně umrtvené. Co jsem si vyhledala,je větší riziko ta bolest,než umrtvení. A můžu za sebe říct,že když jsem pak byla na dodělání (první zákrok byl na pohotovosti),tak bývalá zubařka umrtvení nedala,syn se mi kroutil v břiše a já pak na chodbě rozdychavala. Bylo mi zle,téměř na omdleni ...
@saruler
@amazonkajanik diky za vase zkusenosti.Pro me je to prave hodne velky stres,i kdyz mi da injekci,mam strasny strach,ted dvojnasobny
Moje zubarka nedela zakroky v prvnim trimestru, pokud neni urgentne.
Taky jsem teď řešila. Konzultovala jsem s několika lékaři nezávisle na sobě, kterým důvěřuji a všichni se shodli, že lokální anestezie je lokální, miminko neohrožuje a daleko horší je stres jak už psaly výše. Sama musím říct, že poprvé mě to zastihl nepripravenou, neinformovanou a už z toho jsem měla největší stres. Že nevím. Hrozně jsem to obrecela a bylo mi pak zle. Myslím, že to opravdu bylo pro mimco horší, než když už jsem se pak informovala a uklidnila a při dalším nutném zákroku jsem prodychavala a myslela na něco hezkého a byla v klidu. Celkově jsem to zvládla daleko líp a věřím, že i pro mimi to bylo lepší. Stres je prostě špatný vždy. Držím palce 🍀
Lokalni anestezie je vpohode, me cistily v tehotenstvi kanalky a bez toho by to neslo. Urcite rychle opravit, on ten pripadny zanet ze zubu, muze udelat mnohem vetsi paseku nez nejaka anestezie.
Ja byla trhat zub 7 tydnu pred porodem😂 a v pohode😉