Jsou to neštovice nebo alergie?

mravenecekmaly
21. zář 2018

Ahoj holky, jsem tu nová. Rovnou mám na vás otázku. Jsem teď 12+4, v dětství jsem měla dvakrát plané neštovice, v 15i jsem měla pravé neštovice. Teď jsem se přes noc osypala po celém těle. Mám z toho trochu dojem neštovic, ale taky mne napadá tři dny opožděná alergická reakce na atb (po nich jsem zvracela). Máte některé zkušenosti s neštovicemi víckrát za život? Je možné, že se jim třeba moje tělo neumí bránit? Děkuji za odpovědi🙂

ivankarich
21. zář 2018

Ty jo možná bych s tím šla raději ke kožní lékařce, nejsem teda odborník a neštovice jsem měla jako hodně malá ale přijde mi to spíš jako nějaká vyrážka než ty neštovice ale vážně si nejsem jistá :/

jancabr
21. zář 2018

vypadá to jako nějaká alergická vyrážka - mazala bych na kožní a nechala si odborně poradit

mravenecekmaly
autor
21. zář 2018

Děkuju, už jsem na cestě k doktorce pro jistotu :/

leniczka23
21. zář 2018

nestovice to sto pro nejsou.

zmrzlinka
21. zář 2018

Neštovice to nebudou.

priefi
21. zář 2018

@mravenecekmaly augmentin, nebo neco jineho penicilinoveho? Muze to byt alergicka reakce. Jinak prave nestovice jsi snad nemela, jsou uz jsou davno pryc, kdybys je mela, bylo by info i v TV a byla bys rarita, zavrena nekde v nemocnici v karantene, protoze to je sakra nebezpecna nemoc, ktera zabijela ve velkem. Rekla bych, zes mela vzdy ty klasicke plane 😉 A obcas se to stava, ze imunita selze a nestovice prijdou i po druhe. V dospelosti pak latentni virus nestovic umi u oslabene imunity vyvolat pasovy opar. Jinak nestovice tohle urco nejsou.

mravenecekmaly
autor
21. zář 2018