Homeopatika v 6. tt?

jan1242
14. únor 2022

Ahoj radilky,mám dotaz. 🙏
Přítele škrábe v krku už 4 den a včera jsme byly pro jistotu na testech na covid. Já si nechala udělat antigenní - negativní. Přítel si nechal udělat PCR - výsledky ještě nevíme. Nic méně, dnes mě začalo taky škrábat v krku. Jsem v 6tt. Šla jsem si tedy raději do lékárny pro tyto léky, viz. Na obrázku. Lékárnice řekla že tyto homeopatika se můžou v těhotenství. Nic méně mě to nedalo a zavolala jsem lékaři svému, a sestra mi řekla že raději ne, že radši mám cumlat bonbony jako je tic tac a podobně. 🤦 Myslíte že se to pálivými bonbony a čajem zlepší? Jsem po ZT a toto je následující těhotenství ihned po SP. Asi se i sestřička bojí, proto zvolila tuto metodu léčby. Jen se modlím, aby miminku nic neublížilo. 🙏 Horečky zatím díky bohu nemám.

jan1242
autor
14. únor 2022
prejeta_zaba
14. únor 2022

Já se přiznám, že nejsem vystudovaný odborník na homeopatii, ale podle obecného vědomí, to nejsou ani léky, to jsou defakto "bonbóny" s úplným minimem účinné látky, nebo i s žádnou - čili to i v čaji je jí víc. Takže se ti nemá co stát. Spíš ti to (ne)pomůže úplně stejně jako ty mentolové bonbóny. 😁

journals
14. únor 2022

Vzhledem k tomu, jak homeopatia (ne)funguji a co (ne)obsahuji bych se opravdu nebala

levandule_k
14. únor 2022

No říct, že homeopatika ne, ale máš zkusit tic tac a podobné bonbóny, je podle mě dost zvláštní doporučení.

lgf
14. únor 2022

@jan1242 Ja tyhle brala v těhotenství i když az ve tretim trimestru a pak i při kojeni 🙂 dokonce mi celkem zabraly a nebo proste placebo efekt :D

laraes
15. únor 2022

mě je muž včera pořídil na doporučení také. Jsem 14tt a po jednom ZT

levandule_k
15. únor 2022

Teď jde o to, komu věříš víc, sestře od doktora nebo lékárnici.

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.