Ahoj.. Jak už jsem tu psala.. Ve středu jsem byla u lékaře kde mi řekl že jsem 6+5tt ale váček bez plodu.. HCG včera necelých 17000..v pondělí další utz... Stále počítám zda těhu nemůže být mladší.. Vím na tuty že sex byl 17.5 pak už ne.. Ale cítila jsem hnízdění i docela dlouho asi až cca za týden.. Testy celou dobu negativní až 31.5 slaboucke čárky.. Je možné že ovu byla déle a spermie oplodnila vajíčko později a prcek se ještě ukáže? Dnes mám silné bolesti v podbřišku jako při MS.. Nekrvacim.. Nevím zda čekat do pondělí nebo jít třeba do nemocnice na pohotovost..je mi 38..nebylo plánované..ale člověk se přece jenom těšil..Moc děkuji za rady..
Ja to mela stejny, ale bohuzel se spatnym koncem. Byla jsem v 7tt na potvrzeni, nebyl plod, jen zloutkovy vacek, pry pockame, jestli se neukaze (ja vedela ale presny datum ovulace - bazalni teplotou), tak cekal 2 tydny, tesne pred dalsi kontrolou jsem zacala spinit, na pohotovosti diagnostikovany pouze obaly a doporucena revize. V 10tt jsem teprve sla na revizi…tak uvidis. Kdyz nevis presne ovulaci, sance tam je;)
Ahoj, ja som bola na ultrazvuku vo stvtok (6+3) a tiez bolo vidno len vacek. Doktorka povedala, ze v tychto dnoch tehotenstva sa to zvykne lamat, ze jeden den nevidno plod a na druhy uz ano. Termin prvej kontroly mi dala podla mojho nazoru velmi skoro. Potom vsak ide na dovolenku, tak navrhla, nech to skusime potvrdit uz teraz. Nakoniec teda musim cakat az do 13.7. na dalsi utz.
Taketo skore kontroly niekedy urobia viac skody ako uzitku. Kiezby som sa nenechala zlanarit a v klude pockala dlhsie. Len som ta chcela povzbudit, nic nie je stratene, mozno o tyzden uz bude aj plod so srdieckom 🙂 Tiez mi odporucala ist k zastupujucemu lekarovi v pripade problemov.