7+1tt dutinka - spraví se to ještě?

kristymaty
27. pro 2018

Dobrý den, v září 2018 jsem musela na kyretáž, miminku přestalo bít srdíčko. Nyní jsem znovu otěhotněla poslední MS jsem měla 7.11. s tím, že to nemám pravidelně. Nicméně ovulace mohla být +-20.11. Nevím kdy přesně k oplodnění došlo.
A dnes jsem byla u lékařky a na ultrazvuku viděla jen nepatrné nic, jen takovou dutinku. Říkala že je to stráášně maličkaté. Takže v pondělí a ve středu jdu na krev, kvůli tomu zda ten hormon roste či nikoliv. Beru Utrogestan. Mám strach. Máte někdo zkušenosti? Byla bych vděčná za jakkouliv odpověď. Děkuji ❤️

vaseli16
27. pro 2018

@kristymaty ja jsem to tak mela a nakonec se zjistilo ze ovulka byla o tÝden dele.drzim palecky!

kristymaty
autor
27. pro 2018

@vaseli16 Děkuji za uklidnění

merope
27. pro 2018

Pokud máš nepravidelný cyklus, tak je důležité, aby rostlo hCG. Takže pokud poroste, tak někdy po Novém roce by už mohlo být/bít srdíčko. Já byla přesně 30 dní od "ovulace" (IVF) na kontrole a byla jen dutinka - doktorka mě vzala jen proto, že jsem špinila a plašila. Stačí, abys měla ovulaci 25.11. a ještě tam nic jiného ani být nemůže.

kristymaty
autor
27. pro 2018

@merope Jasně, dekuju. Ja vůbec nevím. Je to mé třetí těhotenství, už mam syna. Ale pokaždé to je jiné. Je to zajímavé. Ale možné to samozřejmě je. Uvidíme co udělá HCG

moxha
27. pro 2018

Moc ti přeji aby ti to vyšlo a bylo to způsobeno opožděnou ovulací. Mně to takhle nevyšlo 3x za sebou.Neseděl týden těhotenství podle ms a podle uz,ale já mám cykly pravidelné.Nyní jsem též těhotná a první kontrolu mám 3.1. a už teď se moc bojím.

kristymaty
autor
27. pro 2018

@moxha Děkuji moc. Strasne bych si to přála, ale i tobě to přeji. Nicméně jsme se případně s manželem dohodli, že kdyby nic opět. Tak už se snažit nebudeme a pujdu do prace.

etapa
31. pro 2018