Zboží jsem odeslala, ale kupující za něj nezaplatila

Na Modrém koníku obchod standardně pobíhá tak, že prodávající pošle zboží až po připsání peněz na jeho účet. Byl nějaký speciální důvod, proč jsi to udělala jinak?

Pokus se nejdříve dohodnout s kupující:

  • Kontaktuj kupující přímo v inzerátu, kde spolu komunikujete, a požádej o zaplacení zboží. Vyhni se zbytečným emocím. Pokud už jsi inzerát smazala, napiš jí interní poštu.
  • Kupující přidej negativní hodnocení, ve kterém napíšeš: "Kupující jsem poslala zboží, ale nezaplatila za něj." Díky tomu si ostatní maminky mohou udělat názor, jak tato maminka obchoduje, a my můžeme na problematické neplatiče zareagovat a ochránit tak další maminky.

Rádi bychom ti pomohli více, bohužel, v tomto případě nemáme jak.

Problémový obchod je možné řešit i právní cestou.

Všechna témata > Problémový obchod > Jsem prodejce