Na Modrém koníku obchod standardně pobíhá tak, že prodávající pošle zboží až po připsání peněz na jeho účet. Byl nějaký speciální důvod, proč jsi to udělala jinak?
Pokus se nejdříve dohodnout s kupující:
- Kontaktuj kupující přímo v inzerátu, kde spolu komunikujete, a požádej o zaplacení zboží. Vyhni se zbytečným emocím. Pokud už jsi inzerát smazala, napiš jí interní poštu.
- Kupující přidej negativní hodnocení, ve kterém napíšeš: "Kupující jsem poslala zboží, ale nezaplatila za něj." Díky tomu si ostatní maminky mohou udělat názor, jak tato maminka obchoduje, a my můžeme na problematické neplatiče zareagovat a ochránit tak další maminky.
Rádi bychom ti pomohli více, bohužel, v tomto případě nemáme jak.
Problémový obchod je možné řešit i právní cestou.
Všechna témata > Problémový obchod > Jsem prodejce