Zaplatila jsem zboží, prodejce přestal komunikovat

Domluvila sis obchod, zaplatila předem platbu a prodávající přestala reagovat na tvé zprávy?

Co dělat, pokud prodejce přestane odepisovat?

  • Pokud prodávající nereaguje ve vaší komunikaci u inzerátu, zkus ho oslovit interní poštou.
  • Mohlo se stát, že prodávající přehlédl tvou zprávu v bazaru.
  • Zkontroluj, zda prodejce ve svém bazaru nevyvěsil oznámení, které by jeho odmlku vysvětlovalo.
  • Vyčkej několik dní. Po zaplacení zboží je fajn dostat ihned zpětnou vazbu, že peníze v pořádku dorazily a balíček je na cestě, ale v soukromí prodejce se mohla vyskytnout taková situace, která mu zabránila dát ti vědět.
  • Pročti si hodnocení prodejce. Pokud jsi to ještě neudělala, podívej se, jestli s ním měl už někdo podobnou zkušenost.
  • Vyhlížej zásilku. To, že se ti prodejce neozval, neznamená, že balíček neposlal. Informuj se na své poště, jestli tam pro tebe nemají balíček. Oznámení o zásilce se mohlo ztratit.

Uběhlo už několik dní a zboží stále nepřišlo?

  • Přidej prodávající negativní hodnocení v bazaru a dej jí až tři pracovní dny na reakci a nápravu.
  • Pokud prodávající na negativní hodnocení nezareagovala, dej nám o tom vědět. Prověříme, zda se může jednat o podvod.
  • Můžeš čekat, jestli balíček přijde, nebo situaci řešit právní cestou.

Všechna témata > Problémový obchod > Jsem kupující