Pokus se problém nejdřív řešit společně s prodejcem:
Po obdržení nekompletního balíčku kontaktuj ihned prodejce přímo v inzerátu. Možná jen zapomněl něco přibalit. Pokuste se dohodnout na nápravě. Vyhni se zbytečným emocím. Pokud už je inzerát smazaný, napiš mu interní poštu.
Nepodařilo se vám dohodnout? Máš možnost přidat prodejci negativní hodnocení. Do hodnocení napiš: "Nepřišlo mi všechno zaplacené zboží." a dej prodávající až tři pracovní dny na reakci a nápravu.
Jestli situaci skutečně chceš řešit, ale uvízli jste na mrtvém bodě, v určitých případech vám můžeme podat pomocnou ruku. Předpokladem je nahlášení problému prodejci ihned po převzetí zboží.
Nahlas nám tento obchod jako problémový. Nebudeme jej řešit za tebe, ale pokusíme se být nápomocní při hledání dohody mezi vámi. Nemáme žádnou reklamační kancelář s odborníky, právníky, vymahači a ani mezi námi nejsou soudci. Jako stránka pro maminky můžeme být pouze prostředníkem mezi tebou a prodávající. V našem bazaru už se ale uskutečnila spousta obchodů a tak máme vyzkoušené, co by vám mohlo pomoci domluvit se na řešení. Naše pomoc bude spočívat tedy hlavně v poradenství a podpoře.
Problémový obchod je možné řešit i právní cestou.