Pravděpodobně jsi překvapená a možná dokonce i zklamaná, že ti kupující nepoděkovala za obdržené zboží a navíc si stěžuje. Chápeme to.
Na tom, aby obchod proběhl bezproblémově, se podílí prodávající stejně jako kupující. Prodávající by měl vždy co nejlépe popsat stav zboží, uvést opotřebení a zejména veškerá poškození. Je ve tvém zájmu zboží nafotit ze všech stran a zaměřit se na vady. Nestačí snížit cenu a předpokládat, že kupující se dovtípí, že zboží už není jako nové. Kupující by zase měl před koupí klást doplňující otázky ke stavu zboží, aby předešel případným nedorozuměním.
Jak doporučujeme postupovat:
Zkontroluj svůj inzerát a porovnej ho s fotkami a tvrzením kupující. Pokud ti kupující fotky poškození (nebo jiné velikosti apod.) zatím neposlala, požádej, ať je vloží do komunikace pod tvým inzerátem. Pokud jsi inzerát už smazala, použijte interní poštu.
Sepiš svůj návrh řešení (vrácení zboží, dodatečná sleva...) a požádej kupující o vyjádření.
Pokud se stav tebou odeslaného zboží neshoduje s tím, jak jsi ho v inzerátu odprezentovala, má kupující podle Pravidel bazaru nárok na vrácení peněz za zboží a proplacení poštovného za odeslání zboží k ní i zpět k tobě. V případě, že se domluvíte na vrácení, doporučeným postupem je vrátit kupující peníze, aby ti mohla zboží odeslat zpět.
Pokud jsi přesvědčená o tom, že kupující chce zboží reklamovat neoprávněně a ona přesto na reklamaci trvá, pravděpodobně jste uvízly na mrtvém bodě. V určitých případech vám můžeme podat pomocnou ruku. Nebudeme řešit problém za tebe, ale pokusíme se být nápomocni.