Někdy se setkáváme s tím, že přestože maminky nejsou s průběhem obchodu spokojeny a v některých případech jim zboží dokonce ani nedorazilo, raději nepřidají žádné hodnocení, než aby přidaly hodnocení negativní. Nechtějí dotyčné "kazit" hodnocení, škodit, neví, jestli se jí nepřihodilo něco nečekaného atp.
Kvůli takovému přístupu ale ostatním maminkám chybí ucelené inforamce o tom, jaká je dotyčná prodávající obchodnice. Jak se chová v případě, že se obchod zkomplikuje, jak řeší problémy. A přitom právě tyto informace jsou směrodatné, pokud si chceme udělat kompletní obrázek o prodejci. I ty bys jistě takové info o prodejkyni od předchozích kupujících uvítala.
Přidej tedy hodnocení i tehdy, pokud nejsi s obchodem spokojena, a pomoz ostatním, ať mají důležité informace. Pokud se problém vyřeší, hodnocení můžeš poté upravit a aktualizovat tak, aby bylo vidět, jak obchod nakonec dopadl.
Toho, že bys mohla na oplátku dostat negativní hodnocení z pomsty, se neobávej. Takové jednání je proti pravidlům. V případě, že ho nahlásíš týmu Modrého koníka, zakročíme.
Všechna témata > Co kde najdu, jak co udělám? > Bazar > Jak nakupovat?