Jiná uživatelka obtěžuje ostatní, provokuje, vyvolává konflikty

Modrý koník je místem, kde se potkává mnoho maminek s různými povahami, v různých životních okamžicích a náladách. Ne vždy si všichni padneme do noty, někdy dokonce dojde ke konfliktu.

Co v takové chvíli můžeš dělat?

1. Nereagovat

Pokud přestaneš reagovat, obvykle tím rozepře skončí.

Někdy to může být velmi těžké, protože pocity jsou velmi silné a máš potřebu je dát nějak najevo. Zkus se však na chvilku zastavit a popřemýšlet, než něco napíšeš nebo uděláš.

  • Pomůže moje nahněvaná reakce řešení konfliktu?
  • Není lepší teď neodpovědět, než roztáčet spirálu ještě silnějších emocí?
  • Mohlo by to počkat do rána?

Možná najdeš za pár hodin odpověď nebo řešení, které hned v první chvíli nevidíš. Pravděpodobně bude s chladnou hlavou situace vypadat jinak. A možná se věc mezitím vyřeší sama. Vyzkoušej. Třeba zjistíš, že ti tak do života začne přicházet méně konfliktů a více pohody.

2. Požádat druhou stranu, aby ti nepsala

Dej přednost soukromé zprávě, abyste měly pro vyjasnění svůj klid (např. v interní poště, v bazaru přímo v soukromé komunikaci pod inzerátem). Pokud věc řešíš veřejně, je pravděpodobné, že se problém zbytečně vyhrotí, protože se zapojí i lidé, kterých se věc vůbec netýká.

3. Automaticky přeskakovat její příspěvky

Na Zdi si můžeš nastavit, aby se ti nezobrazovaly příspěvky od konkrétní uživatelky. Omezíš tím situace, kdy se s touto maminkou můžeš "setkat".

4. Nahlásit konkrétní příspěvek nebo komentář

Podívej se, jak na to.
Hledej vykřičník, případně tlačítko Nahlas nevhodný příspěvek, Nahlas nevhodný komentář apod. Team Modrého koníka konkrétní příspěvek nebo komentář prověří.

5. Nahlásit jednání uživatelky

Pokud jsi vyčerpala všechny své možnosti, napiš nám. Situaci prověříme. Nebudeme se zabývat každou drobnou rozepří, ale proti soustavným útokům nebo ubližování rázně zakročíme.

Podívej se, co se stane s tvým nahlášením.

Všechna témata > Chci nahlásit nevhodný příspěvek nebo chování > Chování jiné uživatelky