Jak vyčistím mezipaměť (cache) prohlížeče

Uff, toto bude trošku komplikovanější. Pokud v jiném prohlížeči, na jiném počítači nebo zařízení všechno funguje, pak ti toto vyčištění může pomoci vyřešit tvůj technický problém.


Mám počítač

  • Chrome: Jdi do menu vpravo nahoře ⋮ a potom:

Nastavení → Zobrazit rozšířená nastavení... → Vymazat údaje prohlížení...→ nastav časové období na od počátku věků → zaškrtni jen Obrázky a soubory v mezipaměti → potvrď Vymazat údaje prohlížení
V angličtině:
Settings → Show advanced settings → Clear browsing data... → nastav časové období na beginning of the time → zaškrtni jen Cached images and files→ potvrď Clear browsing data

  • Firefox: Jdi do menu vpravo nahoře ⋮ a potom:

Možnosti → Soukromí → vymazat aktuální historii → Období, za které vymazat údaje "všechno" → v detailech zaškrtni jen mezipaměť → potvrď Odstranit
V angličtině:
Preferences → Privacy → clear your recent history → nastav "time range to clear" na "Everything" → zaškrtni jen Cache a Cookies → potvrď Clear now

  • Internet Exporer Jdi do menu vpravo nahoře (ikonka ozubeného kolečka) a potom:

Internet options → General → Delete... → Temporary Internet files and website files → Delete

  • Safari Jdi nahoře do menu Safari a potom:

Preferences... → Privacy → Remove All Website Data... → Remove Now.


Mám mobil, tablet

  • Chrome na mobilu Jdi do menu vpravo nahoře ⋮ a potom:

Settings → Privacy → Clear private data → zaškrtni jen Cache → potvrď Clear data

  • Firefox na mobilu Jdi do menu vpravo nahoře ⋮ a potom:

Settings → Clear private data → zaškrtni jen Cache a Cookies → potvrď Clear data

  • Jiný prohlížeč na mobilu s Android (Samusung, Huawei, LG ...) Každý výrobce to má trošku jinak. Zkus najít něco podobného, jako je popsané výše pro Firefox a Chrome. Nebo použij jiný prohlížeč.
  • Safari na iPhone, iPad Na ploše jdi do Nastavení → Safari → Vymazat cookies a data.

Pokud problém i nadále trvá, pokračuj podle tohoto návodu.

Všechna témata > Mám technický problém