Může být vyřešený do několika minut, za několik týdnů a nebo i nikdy. Jak to? Co se děje s tvým nahlášením?
Nahlášení jakéhokoliv problému je důležité. Team programátorů se o něm potřebuje dovědět. O čem nevíme, to nemůžeme ani začít řešit. Proto jsme za tvé nahlášení v každém případě vděční.
Co se děje s tvým nahlášením dál?
Hlášení se sbírají, třídí a zkoušíme problém zopakovat u nás. Proto je důležité, abys svůj problém co nejpřesněji popsala. Nedá se ale řešit všechno a hned. Technické problémy, které mají dosah na více uživatelů, se řeší přednostně. Proto jsou některé potíže vyřešené hned, jiné až po několika měsících. Na určité individuální problémy nedojde nikdy (například, pokud se problém vyskytuje jen na tvém mobilu).
Každé nahlášení technického problému pozorně čteme. Odpovídáme jen v určitých případech (když máme doplňující otázky, nebo ti posíláme návod s řešením apod.). Pokud nedostaneš odpověď, tvůj problém evidujeme a čeká na zpracování podle důležitosti. Po čase pak uvidíš přímo na koníku, že už je to opravené.