Milé maminky, jsme velmi rádi, že jste nám pomohly kampaň se Snoozebaby "dotvořit" na, pro nás, nepopsatelnou hodnotu. Chtěli bychom poděkovat vám všem za vaše připomínky, informace a skvělé slogany. Annalies a Pavol
EzyRoller!
Makedo
zveme Vás do nové diskuze (https://www.modrykonik.cz/diskuse/tema/soutez-v...), kde můžete vyhrát libovolný dárek Snoozebaby dle vlastního výběru v hodnotě do tisíc korun!
Milé maminky, velmi se tešíme na možnost začít s Vámi diskutovat počas měsíce se Snoozebaby nejen na téma rozvoje miminek se Snoozebaby a nejen přímo my ale i naši partneři Andílkové a Hravé_hračky. Věříme, že společne strávíme príjemné chvíle 🙂
Společenská zodpovědnost Snoozebaby
Snoozebaby se nedávno stala partnerem organizace Made By, která prohlašuje, že všichni zaměstnanci pracující ve výrobě doplňků a hraček Snoozebaby pracují v bezpečných a spravedlivých podmínkách. Na výrobu produktů se používá k životnímu prostředí šetrná BIO bavlna a část obratu Snoozebaby se věnuje na dobročinné účely (prostřednictvím nadace Max).
Partnerství s organizací Made BySnoozebaby klade důraz na to, aby byly všechny produkty společnosti vyráběny technologiemi a postupy, které jsou ohleduplné k přírodě. Toho samozřejmě není možné dosáhnout okamžitě při celé produkci, ale ve spolupráci s organizací Made By se krok za krokem k tomuto cíli přibližujeme. Myslíme to skutečně vážně, a proto se snažíme být na naší cestě maximálně transparentní. Na konci roku vždy veřejně vyhodnocujeme náš pokrok v oblastech ochrany životního prostředí a ochrany sociálních podmínek nejen našich zaměstnanců, ale také zaměstnanců dodavatelů bavlny, kterou zpracováváme. Výsledky shrnujeme ve třech bilančních tabulkách.
Bilanční tabulky obsahují informace o tom, kolik našich produktů bylo vyrobeno ve spolupráci s certifikovanými dodavateli, podíl produktů z BIO bavlny (v procentech i v kilogramech) a náš pokrok v oblasti využívání materiálů šetrných k přírodě. Tabulky obsahují informace za období jednoho kalendářního roku. Proto jsou vždy publikovány za konkrétní produktové řady, které byly vyráběny ve spolupráci s partnery Made By po dobu celého roku. Nezapomínáme však ani na produktové řady, které se vyrábějí ve spolupráci s Made By kratší dobu než jeden kalendářní rok. U nich uvádíme informace o zahájení projektu a aktuálním pokroku.
Nadace Max
Čistá pitná voda pro každé dítě
Každý má právo pít čistou vodu! – Všichni to považujeme za zcela samozřejmé, avšak v některých částech světa to neplatí. I v tomto okamžiku více než 1,1 miliardy lidí po celém světě nemá přístup k čisté vodě. Pitná voda je pro zdraví absolutně nenahraditelná a její nedostatek je příčinou chorob, zejména u dětí. Už v mladém věku tak mohou ztratit naději na budoucnost. Nadace Max bojuje s dětskou úmrtností realizací velkého počtu malých projektů s cílem zabezpečit dostupnost pitné vody v Bangladéši. Jako nejefektivnější forma boje s chorobami se ukázala kombinace projektů zaměřených na získávání pitné vody, budování latrín a organizování osvěty mezi místním obyvatelstvem. Cílem všech aktivit je trvale udržitelný rozvoj. Proto dobrovolníci z nadace Max staví studně v Bangladéši ve spolupráci s místními obyvateli, kteří získané zkušenosti a vědomosti mohou předávat svému okolí, a zabezpečovat tak lepší budoucnost pro celé oblasti.
Všechny administrativní náklady nadace jsou hrazeny přímo členy představenstva nadace MAX, proto každé euro, které nadace získá, putuje přímo do projektů na zabezpečení pitné vody.
Bližší informace: www.stichtingmax.nl
Snoozebaby štítky - nejen emoce ale i fakta
Vědecká studie o účincích Snoozebaby dečky na mazlení "sladké snění.“
Vědecký výzkum o účincích Snoozebaby dečky na mazlení "Sweet Dreaming - sladké snění" ukázal, že 64% rodičů mělo pocit, že Snoozebaby dečka na mazlení "Sweet Dreaming / sladké snění" má zklidňující účinek a až 54% rodičů ji přímo označilo jako "utišující".
Díky pomoci 114 respondentů, byly v rámci průzkumu spokojenosti s produktem Snoozebaby "Sweet Dreaming" resp. "sladké snění" zjištěny skutečně pozoruhodné výsledky. Celkem bylo použitých 59 plyšových hraček Sweet Dreaming a 54 testovacích plyšových hraček bez charakteristických Snoozebaby štítků.
Cílem studie bylo ověřit, zda štítky na výrobcích skutečně vyvolávají u dětí pocit klidu a pohodlí. Jinými slovy - zda hračky Snoozebaby se štítky skutečně mají přidanou hodnotu v porovnání s hračkami bez štítků. Výzkum jednoznačně prokázal, že produkty Snoozebaby mají pro své malé uživatelů (děti a batolata) přidanou hodnotu.
Tabulka 1: Podle údajů uvedených rodiči je tím nejlepším důvodem pro používání produktů Snoozebaby uklidnění děťátka. V otázce názorů na uklidňující efekt se názory různí. Jen čtyři respondenti považují utišující efekt jako nejdůležitější vlastnost produktu Sweet Dreaming.
Avšak hned v další otázce průzkumu mezi rodiči (jmenujte další klíčové vlastnosti produktu, které hodnotíte pozitivně) patřila vlastnost "utišující" mezi nejpopulárnější. Nejlépe hodnocenou vlastností produktů Snoozebaby je "zklidnění, navození pocitu pohodlí", hned druhá nejlepší "utišení miminka".
V druhé tabulce je rozdíl ve vnímání produktů se štítky a bez nich už úplně jasný. Respondenti hodnotí produkty Snoozebaby mnohem lépe než produkty bez štítků.
Tabulka 2: Respondenti se shodli na následujících hodnoceních klíčových vlastností Snoozebaby
Několik zajímavých poznatků, které vyplynuly z výsledků studie:
93% dětí se instinktivně hraje s produktem Sweet Dreaming,
81% dětí produkty Sweet Dreaming okamžitě zaujmou;
64% rodičů uvedlo, že Sweet Dreaming jejich dítě uklidňuje:,
54% rodičů uvedlo, že Sweet Dreaming jejich dítě utišuje.
Celý průzkum lze shrnout následovně: Většina rodičů potvrzuje, že plyšové hračky Sweet Dreaming "fungují" v klíčových vlastnostech mnohem lépe než hračky bez štítků. Navíc byl produkt Sweet Dreaming označen jako ideální při usínání nejmenších dětí a rovněž velmi dobře využitelný v situacích, kdy je dítě unavené a potřebuje se uklidnit a obejmout něco měkoučké.
Publikováno se souhlasem autorů studie Uni Partners Amsterdam spolupracujícími s Amsterdamskou Univerzitou.