To neee 😂 tady je možný už fakt všechno! 🤦🏻♀️
Jsou zvykli, ze jim vsechno projde, tak toho zneuzivaji..spousta obchodniku vyjde vstric, i kdyz zakaznik neni v pravu a pak to tak dopada. Mne zas fascinovalo, kdyz jsem delala v obchode s botama, ze si lidi koupi boty za 3 stovky a pak se DIVÍ, ze se jim rozpadly..
To je úplně neuvěřitelný. V praxi každopádně vidím, že blbcum se žije podstatně lépe....
Nene 🙈
To snad ne 😳🤦♀️😂
Tohle všechno chápu, taky jsem pracovala ve službách, sle nebojíš se porušení GDPR, když jsem dáš fotku a popis případu? Reklamace je neopravnena, to je bez debat, ale klidně se tu ta dotyčná může poznat🤷♀️
Pracuji v obchodě s oblečením a občas taky žasnu. Například když nám byla jedna slečna vrátit plavky po 14 dnech s tím, že jí nejsou. Ovšem na kalhotkách bylo vidět použití a smrděly rybníkem. Pak jedna hodně korpulentní dáma byla reklamovat boty na klínku, které měla sešlapané dovnitř. Jasně, že jejich 180 kg neunesly. Ovšem ani se neobtěžovala je byť jen trochu očistit. Nebo obézní pán vracel tepláky prasklé ve švu. Když jsem ho viděla, bylo jasné, že je na ty nohy nemohl bez násilí navléknout.
@anakolut jestli je dotyčná tady a pozná se, tak snad se chytne za nos. 🙏GDPR jsou definovány jako veškeré informace vztahující se k identifikované či identifikovatelné fyzické osobě. Mezi obecné osobní údaje řadíme jméno, pohlaví, věk a datum narození, osobní stav, ale také IP adresu a fotografický záznam dotyčného. - z fotky shnilé vydlabané dýně paní nikdo neidentifikuje. Její identita je i pro mne neznámá 🤷♀️😂
Touhle blbostí se zaměstná 7 lidí? 😂 Asi nevěděli co jí na to odepsat, tak si to mezi sebou přehazovali?😂😂😂
@luucas není ilustrační 😂
@jarla beru to od nějakého prográmátora/vývojáře/správce sítě přes zákaznickou po kvalitáře ovozelu. Číslo asi není přesné ale chtěla jsem tím říct, že v celém procesu je vždy zapojeno více lidí 🤷♀️ a věřím že většina má na práci i lepší věci 😂
Po 10 letech v retailu mě fakt nepřekvapí nic 😂 mám tolik storek co bych mohla vyprávět a ani jedna neměla za nehet logiky, takže plesnivá dyne je vlastně úplně ok 😂😂
@leniczka23
Já spíš myslela konkrétně celý případ...
O tom, že kdyby blbost nadnášela, tak hodně lidí léta, ani žádná...
Nakupuju v 95% online, párkrát mi dovezli prasklý jogurt (byl na dně tašky pod těžšími věcmi) a asi dvakrát pomačkaný ovo-zel (dát meruňky pod brambory může jenom de.il 🤦♀️). Jogurty jsem řešila reklamací, ovo-zel jen jako podnět ke zlepšení, ale až když se to opakovalo. Reklamovat dýni po dvou týdnech by mě nenapadlo 😆
Jako v práci jsme taky řešili reklamace, kdy si říkáš, co to jako je 🙈 Ale nej historku vyprávěla známá, že jim na reklamaci přinesl chlap použitou neočištěnou záchodovou štětku, že po skoro dvou letech začala reznout 😱🤮
Ja reklamuju, kdyz mi treba prijdou rozbity vajicka nebo praskly jogurt. Ale teda nikdo nic neresi, automaticky mi pripisi kredity na pristi nakup.
Naše zákony jsou pro takovéto zdechláky a vykuky dělané. Svoboda tomu nazíváme. Chybí tu však druhá stránka svobody- zodpovědnost. Tu je to o podvodu a lži- což se bohužel u nás netrestá a proto těch 7 lidí pracovalo na svůj účet. Pokud by zákon zahrnul podvod a vědomou lež do paragrafů, paní by to celé zaplatila a příště by ji to jistě nenapadlo. A škoda, že tu není zveřejněná, jistě by to ty ostatní trochu vystrašilo a odradilo! Slušní se nemají bát podvodníků! 💪🏻 Naopak je to správně, na což se poslední desítky let přizapomnělo.
Já asi kromě spotřebičů nikdy nic nereklamovala, i když bych mohla. Ale nechce se mi s tím niloho otravovat, vypisovat papíry, atd.
Pracovala jsem v obchodě s oblečením a co nám kolikrát zákazníci přinesli na reklamaci, nad tím zůstával rozum stát. Např. jedna paní přinesla po 22 měsících kalhotky, že se jí páře krajka. Kalhotky se ani neobtěžovala vyprat 🤮
Na takový typ reklamací musí mít člověk asi povahu a bere to jako hobby 🤷🏻♀
Reklamuju vadné zboží, chybějící zbozi, zamenene zboží... Ale fakt by mě nenapadlo si vymyslet 🤦♀️. A paní s dyni by měla mít smůlu, protože prosvihla lhůtu pro zboží podléhající rychle zkáze, ne?
@bertoldina no hlavně vydlabanou dýni kterou měla venku ji nevyreklamují nikde, ani s argumentem, že minule ji dýně vydržela měsíc 😂. Lidi si pletou pojmy s dojmy. Všechno má nějaké skladovací podmínky 🤷♀️
Sama pracuji v s-shopu a tal dobře vím kolik práce s takovou reklamací je. A přesně jak píšeš, lidi jsou mnohem drzejší pokud to nemusí někomu dávat přímo do ruky a vysvětlovat důvod reklamace.
Ale toto je vrchol drzosti a tuposti.
Pracovala jsem v elektru. Takže už jsem taky viděla a slyšela hodně 😀. Reklamace fotoaparátu by mě neudivila, kdyby zákazník nepožadoval proplatit celou dovolenou, protože se jim rozbil a zkazilo jim to dovolenou. Paní zase chtěla zaplatit čas strávený ve vlaku, protože se jí rozbil telefon a reklamace jí zabrala celý den. Poslat reklamaci poštou jí nenapadlo. Pak třeba pán, který přišel s žehličkou a požadoval okamžitě vrátit peníze, protože když jí otočí vzhůru nohama, tak z ní teče voda. Musela se samozřejmě poslat na servis, kde reklamaci stejně zamítli. Ale vrtalo mi hlavou, proč jí otáčel. Jestli třeba doma žehlí vzhůru nohama...🤷
Moje puvodni profese- reklamace. Uplne vim, o cem mluvis 😃😃
@polakovakl
Jj, práce s lidma je někdy sranda 😁 Pracovala jsem v hotelu a mohla bych vydat knihu... Mezi největší pecky patřilo to, že nechtěli zaplatit za ubytování, protože si sušili trenky na topení, o které si je umazali 😂 Nebo taky nebudou platit za využité hotelové služby, protože venku nenapadlo dost sněhu a oni jeli na hory kvůli tomu.. evergreen 🙄
Taky pracuju v jednom reklamačním oddělení. Ty příběhy tam by vydaly na jednu knihu. Někdy člověk neví jestli se smát a nebo brečet.
Jo a opravdu některé "absurdní" případy zaměstnají zbytečně moc lidí, protože reklamační šetření má jasně danej postup (u nás).
Znám paní, co po každém létě jde reklamovat boty po svých dětech (špinavé, sešlapané nejlevnější tenisky). A po městě se chlubí, jak to skvěle vymyslela, že chodí obutí zadarmo. Hanbou bych se propadla. 🤦♀️
@prejeta_zaba standart 😂 u nás to bylo běžný.
@galatea_a Setkala jsem se s reklamaci bot protože pana tlačili. Dokonce to pan dohnal až na ČOI, přišla mi zkontrolovat obchod 🤦🏻♀️ Vše bylo samozřejmě pořádku, H&M si tohle nemůže dovolit podcenit.
Ale bizarky typu nošené spodní prádlo reklamovat 2 dny před uplynutím lhůty i s zapranym “škrtátkem”, reklamace tužky na oči s názvem CAT eyes a paní se prý rozhodne jako kočka necítila 😂🤦🏻♀️ Nebo chlap reklamoval bundu, ze se mu nezasekava zip, ze on to má rád když se zip zasekne 😂 to už jsem byla těhotná a celou dobu toho rozhovoru jsem se premlouvala ať se nezacnu smát.
@prejeta_zaba my tu máme taky jednu expertku, která třeba sama rozbije zip u bundy po synovi, protože už se jí to pro mladší dceru nehodí. No a pak to z nás reklamuje a koupí novou bundu pro holku 🙄. A nebo ženská, která chodí reklamovat děravá prostěradla. Přitom všude rozhlašuje, jak její psi spí s ní. Takže je jasné, proč jsou po půl roce prostěradla samá díra 🤷
Víte, reklamace ne, ale včera jsem zažila zase situaci ve stylu "už jsem viděla všechno" Pracuji v mekáči, procházím kolem stolu kde dva mladíci mají ty sovje meníčka a do prostřed stolu si dala láhev kečupu (kupovanou láhev heins kečupu 🙈 ( > jako chápu, že ty "naše" pytlíčky je asi neupokojí, ale vzít si do restaurace tohle???
Blbost lidí nezná hranic..... 🤷🤦