pectore
13. říj 2014

Komunikacia s adminom aneb Diskusia o očkovaní trochu inak

toto je problem ktory spustil debatu!..tento kometar ktorý pokladam za krivdu... chcela som po nae aby prestala s urazanim nasej skupiny a mojej osoby na ktore pocas prechádzok inac prijemnym konikom nachadzam. S nae som problem riesila viackrat... nikdy to k nicomu neviedlo....  Kedze komunikacia cez IP nemala ziaden efekt zvolila som nestastny krok ... a zverejnila svoju ziadost verejne.... chcela som po nae nech svoje tvrdenia nejak dokaze.... pretoze toto co tvrdi nema ako dokazat kedze je to z jej strany klamstvo....prispevok bol do par minut pozastaveny...  nae mi stihla odpisat ze na taketo veci nema cas.... v zlosti som svoj apel vlozila do clanku no ten bol do par minut bloknuty tiez.... ak vsetko trvalo 10 min tak to prezeniem...

prisla mi reakcia od admina : 

martindurina 2014-10-10 14:20:00 píše:Ahoj,
pisu mi mamicky, ze od kedy si sem prisla sa tema ockovania radikalizuje a vytvaraju sa nazorove skupiny, ktore na seba utocia. Tu na ceskom koniku som sa s tymto dlho nestretol, aj ked je tato tema citliva k takymto veciam nedochadzalo. Kedze sme toto uz viac krat riesili na sk koni mam pocit, ze radikalizacia tejto temy na CZ koniku v poslednom case sa spaja s tvojou osobou. Chcem ta poziadat, aby si sa z toho stiahla, beres tuto temu osobne a svoje negativne emociie siris medzi ludmi. Takto sa problemy vsak neriesia. Nerad by som, aby sa to dostalo do podobnej situacii ako sa Sk, kde je nemozne verejne komunikovat o ockovani. Tu to doteraz nikdy nebolo takto vyostrene ako teraz. 
Sposob komunikace tvojho clanku mi jasne potvrdil, ze nemas zaujem o riesenie, ale iba o slovne suboje. Ak niekto napise "ak tvrdis opak DOKAZ TO!" je to prejav, ze ta nezaujima clovek na druhej strane, ukazujes sa, ze mas lepsi arzenal zbrani a nech sa radsej nikto do teba nepusta. Diskusia bez pochopenie, ze vsetci mame dobry umysel a urpimnu snahu riesit neexistuje. U tebe necitim ani dobry umysel, ani uprimnu snahu. 
Verim, ze moje ziadost pocuvnes. Je to dost ludi, ktori dokazu komunikovat o ockovani sposobom, ktory nevytvara nevrazivost medzi ludmi, preto sa urcite nemusis bat, zeby tu nebola rovnovaha nazorov. 
Pekny den,
Martin Durina
Modrykonik Team

komunikacia pokracovala takto : 

pectore 2014-10-10 14:43:17 píše:
Ahoj. som rada ze si mi napisal spravu. Tiez mi prosim dovol napisat moj pohlad na vec aby som mala aj ja pravo na svoju obhajobu. Pretoze kolektivny tlak je velky..tomu chapem..sama stym mam bohate skusenosti ..no to este neznamena ze je za tym aj pravda. Neviem ci si si vsimol situaciu ze je takmer nemozne na fore alebo kdekolvek na koniku pisat o pozitivach ockovania. Kazdy s takym nazorom je zahnany do kuta...a neraz su ockujuce mamicky oznacovane za tie ktore svojim detom ockovanim ublizuju. Ak si myslis ze toto je spravny postoj k problematike tak ja si myslim ze to hranici s demagogiu ako aj s ohrozovanim verejneho zdravia. Prisla som sa na cz konika pozret do skupiny ktora sa tvari neutralne...ale akykolvek argument (bavila som sa vylucne k teme - uz mam s diskusiou bohate skusenosti a viem ze osobne utoky su na skodu ) ..akykolvek moj argument je v sekunde oznaceny ako provokacia. Vytvorila som tu preto skupinu ktora je malou oazou aj pre tych ktorý by svoje deti radi zaockovali bez toho aby sa citili ako skodna.... moje posobenie na cz koniku nedokazu prekusnut ludia predovsetkym z SK konika ako je nae ktora sustavne uraza nasu skupinu ... riesim to snou cez IP uz neviem ako dlho.... bezvysledne.... hlucha, slepa.....nestojim o tieto osobne skriepky...ale popravde neviem ako sa voci jej utokom branin...jedine verejnou ziadostou aby stym prestala a hlavne aby dokazala to co tvrdi....pretoze ludom klame a jej osobny utok na moju adresu prechadza..ako vidim aj s tvojou podporou.... tvoju analyzu mojho clanku smerovanu na nae si zobral velmi zle ...precital si si co ona napisala o nas,... to bolo v poriadku ze sa bavime na ucet tych co maju deti poskodene ockovanim?.... ved je to vrchol hnusneho klamania......nechcem nic viac iba spravodlivost....prosim aby nebola napadana moja osoba...a moja skupina.... nechcem nic ine len spravodlivost...to aby si rovnakou mincou napisal nae nech uz nasu skupinu nenapada.... moredatorka nesuhlasu s povinnym ockvanim vcera podmienila ucast v skupine....ze clenovia nemozu byt zaroven clenmi aj mojej skupiny lebo ich povyhadzje????..nasledne sa ospravedlnila ..ale prispevok tam visi stale.... moc by som bola rada keby tam ten prispevok nebol...pretoze je tam aj osobny utok na nasu skupinu ..koli ktoremu tu cely problem mame....tolko z mojej strany... toto neni moja vojna... tuto vojnu zacal niekto iny... a bezpovsimnutia ju vedie dalej....

vkladam podklad k mojim tvrdeniam : 

Martin mi naozaj podal pomocnu ruku ako tvrdi v diskusii : 

komunikacia pokracovala takto 

martindurina 2014-10-10 15:32:27 píše:Ahoj Pectore,
svojou spravou si mi iba znovu dokazala, ze vedies vojnu, dovod vojny ta uz ani nezaujima iba spravodlivost za krivdy, ktore pocitujes. Nebudem riesit tvoje osobne krivdy, ktore si si sposobila sama. Ja nie som nastroj tvojej spravodlivosti. 
Ja chcem udrzat na stranke dobru naladu, ty o to nestojis. Hovoris iba o vojne, klamstvach, vlastnych krivdach a ukazujes prstom na inych. 
Rusim ti moderatorske prava v skupinach na CZ koniku. Prosim uz tu nevytvaraj ziadne skupiny.
Prajem ti pekny den,
Martin

pectore 2014-10-10 15:36:44 píše:ty vobec necitas co pisem....ty si len vyberas co sa sti hodi... skus mi poradit co by si ty robil na mojom mieste ..?.

martindurina 2014-10-10 15:48:16 píše:Ahoj,
v mene pokoja na stranke by som o ockovani mlcal, lebo viem, ze tuto temu beriem tak osobne, ze ak vstupim do diskusie tak staviam jednych proti druhym.
To, ze si napisala, ze necitam to co pises je jeden z tvojich komunikacnych trikov. Ano, to ja som ten co nepocuva, nechape, nechce vidiet pravdu, ignoruje fakty, nechava vitazit nespravodlivost... Uz s tym prestan. Bud to robis umyselne, ale vobec netusit co sposobujes svojou komunikaciou. Verim, ze to druhe a das na moju radu a stiahnes sa z temy ockovanie na MK.cz. 
S nae si to ries cez IPcky, netusim aky mate problem ani ho nebudem skumat, ak vsak to zacnes riesit verejne, budem to brat ako snahu manipulovat mienkou uzivatelov. V tom pripade sa uz nebudeme respektovat a zostanes iba na sk koniku. 
Pekny den,
Martin Durina

pectore 2014-10-10 15:56:30 píše:Ok pochopila som to. Moju komunikaciu pokladas za manipulovanie... komunikacny trik.... S tem o ockovani sa stiahnem ...nebudem nikde inde prispievat pokial mi vratis moj post moderatora mojej skupiny... budem sa prezentovat iba tam... vylucne k teme.... inak sa budem musiet so svojou ziadostou obratit na vsetkych adminov tejto stranky pretoze tvoje konanie v tejto veci k mojej osobe pokladam za zaujate a hlavne prehnane.... som s toho sklamana ,citim sa bezmocne... je mi luto ze mas taky nazor na mna.. neviem cim som ti tak ublizila ze si s tvojej strany zasluzim takuto komunikaciu a jednanie.. 

martindurina 2014-10-10 16:03:30 píše:Ahoj,
pokojne sa obrat aj na vsetkych, i tak to pride ku mne, kedze ja som zodpovedna osoba za adminovanie stranok modrykonik. Moje rozhodnutie je na zaklade nasich doterajsich skusenosti predovsetkym z SK konika.
S pozdravom, 
Martin Ďurina
Modrykonik Team

pectore 2014-10-10 16:07:05 píše:Takze jedina moznost co mi zostava je zverejnenie nasej komunikacie... aj mimo konika .... Inak sa svojho prava na spravodlivy pristup asi nijak a nikde nedovolam...
ďakujem za pochopenie aj .ukazkovy adminsky pristup.

martindurina 2014-10-10 16:16:21 píše:Ahoj,
nic ine som ani od teba necakal, uplne to sedi na tvoj sposob komunikacie, ktory sa konci vydieranim. Iba to potvrdzuje tvoje cestne umysly. 
Pokojne zverejni, ja si stojim za kazdym svojim slovom. Nezabudni zverejnit aj tuto svoju spravu, kde ma vydieras 🙂
Prajem ti vsetko dobre, 
Martin Durina
Modrykonik Team 

Oh česte umysli? ... ..ze zrovna ty pises o čestnosti po tom ako si sa na moju adresu vyjadril! A po tom ako si sa cestne k celemu problemu postavil a nakoniec aj cestne zachoval... Čestnost s toho priam sršala....dufam ze si aspon precitas co ludia pišu ked uz na moj nazor reagujes takto alergicky...
..tendencne si skladal odpovede ako puzzle..len aby si sa zbavil problemu ktorý je pre teba horuci zemiak.... čestne si ma potrestal za tvoj problem, co mas s touto temou...
"komunikacne triki - manipulovanie" ...neviem co si o mne myslis a za co ma pokladas ..ale jednam s ludmi priamo ako v osobnom zivote tak aj vo virtualnej rovine....Ak niekoho chytam tak len do vlatnych pasti.....To co si tu o mojej osobe vykreslil je mi cudzie...skor by som sa zamyslela nad tym ako ta vobec nieco take moze napadnut o cudzom cloveku ..ze by platilo "podla seba sudim teba?" .... som sklamana s tvojho pristupu 
prajem ti aby s mojim "ustupom" prisiel na ceskeho konika klud... ale moj odchod dviha zo sebou aj nevolu pretoze ludia sa citia oklamany a podvedeny tvojim pristupom.... Tvojim nespravodlivým pristupom.....vytvorila som tu nieco co tu nikto predo mnou neurobil, vytvorila som tu priestor pre tych ktorý boli zahanany do kuta argesivnym jednanim neockujucich ....ktore vidno na vsetkych forach a pri vsetkych debatach na toto tema....... tym ze si zatvoril pred problemom oci si nan predovsetkym upozornil.... posilnil si agresivitu agresivnych ....pretoze od dnes vedia ze v tebe maju spojenca.... a mna si utvrdil v tom ze cestnost je pre teba akurat len fraza pre komunikacny trik....
a to som k tebe a tvojim myslienkam sem tam vzhliadala ..hlupana som... 

mali sme aj druhe vlakno komunikacie : 

pectore 2014-10-10 15:41:06 píše:
Prosim vrat mi post moderatora do mojej skupiny... a ostatnych diskusii sa budem stranit... moze byt? 

Ahoj,
ja nerobim obchody, na tu nie som. Tvoj sposob komunikacie je manipulativny a preto nebudes moderatorom. 
Respektuj to prosim. 
Martin Durina
Modrykonik Team 

debato pokracovala v skupine poviine ockovanie a jeho zmysel ...ale to uz som zhrnula do diskusie  v clanku :

 http://www.modrykonik.cz/blog/martindurina/article/diskusia-o-ockovani-trochu-inak-1l94ml/

Celé to pročítat nebudu, ale je vidět, jak nedospělá jsi. Vynášet IP na veřejnost je prostě dětinské a jediné co se stane je, že bude konflikt, který si máte vyřešit mezi sebou a který se už řeší v článku od admina. Chtělo by to trochu pokory běžného uživatele internetu.

13. říj 2014

nelíbí se mi, co tu vzniká.....at si každý dělá co chce....ale veřejně ukazovat soukromou poštu mi přijde při nejmenším trapné a nedospělé.....můžete si to vyřešit soukromně a né z toho udělat kovbojku!!!!!

13. říj 2014

Tohle mi prijde uz trochu moc a ac clanek cist nebudu (uz jen vzhledem ke slusnosti, ze obsahuje soukrome zpravy), mam dojem, ze tu uz az moc zbytecne viris klidne vody... myslim, ze tohle je presne to, ceho se chtel @martindurina vyvarovat a chtel situaci na mk trochu uklidnit, celou jeho praci a cas si totalne "potopila".. to je zase muj nazor..o to vice si ted vazim jeho prace a trpelivosti..

13. říj 2014

To šó poblémy, to šó poblémy 😅

13. říj 2014

To, že jsi zveřejnila Vaše soukromé zprávy, mi přijde vůči @martindurina opravdu nefér ... Začíná se z téhhle "diskuze" stávat něco nepěkného a celkem osobního .. P.S. s prvotním článkem od @martindurina naprosto souhlasím, teď jsi znovu předvedla, že tu chceš zbytečně vyvolávat spory.

13. říj 2014

Nebylo by lepší využít svůj cas jinak a lépe než tady rozpoutavat Žabomyší válku? Máš dvě děti tak bych se věnovala jim, než hodiny vysedavat na českém a slovenském koniku.

13. říj 2014

A nechceš se na to už vykašlat a dát si na pár dnů pohov? Nevím, jakou máš povahu, ale normálního člověka by tohle muselo strašně zbytečně stresovat...popřemýšlej jestli tyhle boje mají smysl 😉

13. říj 2014

já Tvůj postoj chápu a chápu i to, proč jsi měla potřebu tu komunikaci zveřejnit. Pro ty, co ne - mě by se takový přístup taky dotknul a i já mám pocit, že zaujatý a předjatý je MD a ne autorka článku. Navíc možnosti, jak se bránit má značně omezené - kór v porovnání s možnostmi admina. Nehledě na to, že on byl první, kdo z tohohle udělal veřejné téma. Taky bych měla potřebu se vyjádřit a obhájit.

@pajiskazemlyna
@indy2
@andelkaprdelka
@katka_brno

13. říj 2014

@suzanna123 Jasný....napsal první..ale nikde nevytahoval osobní komunikaci.....jde se bránit i jinak...než takhle......😉

13. říj 2014

@andelkaprdelka ale ona to zkoušela i jinak a akorát se dozvěděla, že se s ní nebude bavit, protože je manipulativní. A taky by se mi nelíbilo, kdyby o mně napsal článek, že mě škrtnul protože jsem udělala to a to a chtěla bych to uvést na pravou míru. Prostě tu nepsala svůj pohled na věc jako MD, ale dala sem tu konverzaci, aby si každý udělal názor podle fakt. A i mně přijde, že se snažila ve vší slušnosti obhájit a domluvit a byla dost hnusně odbytá

13. říj 2014

Mě by zajímalo, jak je možné, že máš printscreen komentáře ze skupiny, které nejsi členem?

13. říj 2014
pectore
autor

@pajenka manzel je clenom...

13. říj 2014

@pectore takže máš dva nicky

13. říj 2014
pectore
autor

@berenika39 jeden nick ma manzel a jeden nick mam ja... nejaky problem stym je?...

13. říj 2014

Teda čumím, jak nízko člověk může klesnout. To je hnus, fakt.

13. říj 2014

No vyborne, ta IP komunikacia hovori za vsetko. Nechcem obhajovat zverejnovanie IP, ale v tomto pripade som rad, ze k tomu doslo. Okrem ineho, ak si @martindurina napisal: "Pokojne zverejni, ja si stojim za kazdym svojim slovom. Nezabudni zverejnit aj tuto svoju spravu, kde ma vydieras 🙂", tak nie je o com...
Aj moje IP spravy na sk.MK zverejnili...v jednom pripade som to neriesil, lebo na zaklade okolnosti som uznal, ze nebol prvoplanovy pokus na mna utocit a povzniesol som sa nad to, v inom pripade som to, samozrejme, riesil, lebo tam islo o otvoreny utok a snahu bojovat so mnou takym nekalym sposobom.
V tomto pripade je to nieco uplne ine. Aku moznost ma asi tak @pectore branit sa voci tak nekonecne arogantnemu pristupu a svojvoli zo strany tohto admina? Hm?
Prepacte mi, mili diskutujuci, ale ak dokonca clovek v pozicii admina napise taku vec ako: "Ak niekto napise "ak tvrdis opak DOKAZ TO!" je to prejav, ze ta nezaujima clovek na druhej strane, ukazujes sa, ze mas lepsi arzenal zbrani a nech sa radsej nikto do teba nepusta." tak to ma co znamenat? To odkedy povazujes, mily admin, pozadovanie dokazu tvrdeni za prejav neschopnosti normalne diskutovat? To kam sme dospeli?
Pokracujem dalsimi perlami: "Kedze sme toto uz viac krat riesili na sk koni mam pocit, ze radikalizacia tejto temy na CZ koniku v poslednom case sa spaja s tvojou osobou. Chcem ta poziadat, aby si sa z toho stiahla, beres tuto temu osobne a svoje negativne emociie siris medzi ludmi." Kde ty, po tomto, beries tu drzost ziadat od niekoho fakty, ked ti niekto napise, ze si mysli, ze si sa nechoval objektivne? Ved ty tu chces niekoho vyprasit len preto, lebo mas nejaky pocit, ze tu niekto siri negativne emocie...wtf? Co? Niekto chce, aby poniektori bludari svoje zavadzanie aj dokazali? NO chudinky malinke, predpokladam, ze im to sposobilo traumu, ktoru nerozchodia do Vianoc...
A pokracujme dalej: "Nebudem riesit tvoje osobne krivdy, ktore si si sposobila sama." To zas co ma znamenat toto? Od kedy admin vynasa nejake sudy nad anonymnymi diskutujucimi? Ty uz vies, ty uz si rozhodol, ty uz si napisal...pekne...
No, ale vrcholom vsetkeho je toto: "pokojne sa obrat aj na vsetkych, i tak to pride ku mne, kedze ja som zodpovedna osoba za adminovanie stranok modrykonik. Moje rozhodnutie je na zaklade nasich doterajsich skusenosti predovsetkym z SK konika."
Toto povazujem za dokaz neprofesionalne a extremne zaujateho pristupu. Samotny admin priznava, ze mu ani tak nezalezi na tom, ci sa pectore skutocne niecoho dopustila alebo nie, skratka, ma problem s touto diskuterkou a tak sa to rozhodol, podotykam, ze ide o zneuzitie pozicie admina, riesit jednoducho jej odstavenim. Vyborne, gratulujem MK k tomu, ze ma v teame admina, ktory z toho robi smetisko a namiesto strazenia serioznosti diskusii, osobne sa angazuje a nevhodne vstupuje do riesenia veci takymto nehoraznym sposobom. Je to ako ked Fico povie, aby mu ludia nahlasovali skusenosti s korupciou, ze to bude riesit. Ano, cap zahradnikom, presne ako tento admin.
Napisat nieco v zmysle, stazuj sa aj na lamparni, aj tak to skonci u mna...to je fakt dospele, profesionalne a hodne nestranneho a objektivneho admina...
OK, to napiste rovno do pravidiel spravania sa MK, ze admini si mozu robit co chcu, ze na nich sa nevztahuje nielen ze nejaky vas vlastny eticky kodex, ale ani vseobecne pravidla slusnosti.

13. říj 2014

Že by pan manžel? 🙂

13. říj 2014
pectore
autor

@ebetka nie..toto neni pan mazel... 😀

13. říj 2014

@ebetka Dnešní registrace, podobná délka příspěvků .... 😉

13. říj 2014
pectore
autor

@pajenka v tom pripade vam to baby nesedi na tie prinscreeny ktore su zo starsieho data.... kedze je registracia dnesna...vsak... pan mazel je tu registrovany skoro tak dlho ako ja....
@ebetka

13. říj 2014

@pajenka 😀 tak to není manžel, to je je zase jen @pectore 😉

13. říj 2014
pectore
autor

@ebetka oh no jasne... co keby ste skor pisali k veci nez tu riesili ... vlastne nechapem co tu riesite ?

13. říj 2014

@pectore my nic neřešíme 🙂.. Není co řešit 🙂

13. říj 2014
pectore
autor

@ebetka to je dobre takze mozem tieto bezduche kometare premazat...?

13. říj 2014

@pectore když ti tady tak vadí 🙂

13. říj 2014
pectore
autor

@ebetka nevadi.len tomu nerozumiem... a ked sa spytam tak nikto nic..tak co je?

13. říj 2014

@vldxxx1 zverejnila jsem pouze prvni screen blokace alba, viz. muj profil. Zverejnila jsem to proto, jelikoz Martin chtel dukaz o tom do emailu. S ohledem na to, ze bylo verejne psano, ze neco takoveho existuje, nechtela jsem byt oznacena za lharku. I tak to neni dostacujici dukaz, psat, co mi prislo emailem za odpoved nebudu. Ale jakoukoliv krivdu necitim a po nikom kamenem nehazim 🙂

13. říj 2014

@pajenka @ebetka ou vej, to je ale pozorovaci talent...pripomina mi to inu diskutujucu na sk.koniku, ked nemala argumenty, tak zacala konspirovat kto s kym co...smiesne... 🙂
Zaregistroval som sa dnes, to je fakt, lebo som myslel, ze na cz.mk sa musim nanovo zaregistrovat a nemozem pouzit svoj nick z sk.mk. Takze budem dalej uz vystupovat pod nickom vld, ktory som zaregistroval na sk.mk uz davnejsie...

13. říj 2014

@vld Je ještě jedna věc, která vás spojuje, člověk ani nemusí mít pozorovací talent 😉 ale mě je jedno, jestli je tady pectore 2x, 5x nebo tady má celou rodinu

13. říj 2014

@pajenka Ved ok...konspirovat a dohadovat sa da donekonecna o vselicom...aj o blbostiach. Je tvoja vec ako travis svoj volny cas a ake "pojitka" koluju tvojimi synapsiami 🙂

13. říj 2014

@ebetka
@pajenka
Keď napíšem, že súhlasím s "pánom manželom", tak čo, napíšete, že sme v trojke? 😉

13. říj 2014

@kvieta ze vahas... ani neviem ako som prisiel k haremu 🙂
A najlepsie na tom je, ze o tom nevie ani ta moja zakonita 🙂

13. říj 2014

@kvieta ne, napíšu: "Chudák pectore nečekala, že se jí tady za ten článek akorát všichni vysmějí a nebudou jí pochlebovat jaká je hrdinka, že umí zveřejňovat soukromé zprávy a tak povolává ovečky ze svk koníka 🙂" 😉

13. říj 2014

@vld Veď ju pozvi, tiež je na koni, keď dobre pamätám...😀

13. říj 2014
pectore
autor

@ebetka ja by som bola zvedava ako by si sa zachovala ty na mojom mieste ci by si sa nechala vyhnat ako pes ...s vedomim ze je to kapicku vsetko na hlavu...

13. říj 2014

@ebetka Tu hovoríte očkujúcim ovečky? Na MK.sk sú očkujúci ovce...
Viem čítať a mám vlastný názor...
Ak má niekto dokázať, že niečo nespáchal, predkladá dôkazy, ak sú mu dostupné...

13. říj 2014

@ebetka Hm...jestli se nepletu...pan admin si pytal od inej diskutujucej dokaz o tom, ze je neobjektivny...pan admin ho dostal...je to sice IP komunikacia, ale opat...pan admin suhlasil s jej zverejnenim...ak to pan admin chce hodit na zle vyjadrenie na zaklade chvilkovej emocionalnou nestabilitou podmienenej slabosti, je to o to vacsi dovod mysliet si, ze je nevhodny zastavat poziciu admina...nestranneho...emocionalne vyrovnaneho...

13. říj 2014

sorry, uslo mi to...zase som pouzil ten nespravny nick...

13. říj 2014

@vldxxx1 Pan Admin je někdo, kdo tuto stránku nejenom spravuje. Tvoří ji. Je to jeho produkt. Je to jeho pozemek, na kterém jste, resp. jsme všichni na návštěvě. A pokud se tu někdo bude chovat tak jako @pectore, to znamená hlava nehlava pravidla nepravidla morálka nemorálka, pokud tu někdo bude bořit to, co tu vytvořil, jen proto, aby ukojil svoje ego a mohl si virtuálně ukojit svoje potřeby, které nejsou reálně uspokojeny, tak já být pan Admin, pošlu ho do prdele. Svého syna učím, jak se má na návštěvě chovat. @pectore to asi nikdo nenaučil. Internet, diskuse - to není místo, kde si každý může dělat co chce.

13. říj 2014

@berenika39 upozorníš svojho syna na nesprávne sčítanie 2+2=100?... určite áno, je to neprehliadnuteľná chyba predsa. No a tu bol nielen že upozornený niekto za SPRÁVNY výsledok, ten niekto tu bol za ten správny výsledok poslaný za dvere...

13. říj 2014

@berenika39 Ja s tebou v principe suhlasim. Akurat mam problem s tvrdenim, ze @pectore sa chovala nevhodne, agresivne alebo si tu presadzovala svoje ego. To su velmi silne tvrdenia, ktore, predpokladam, nevies dokazat, iba zakladas na svojich subjektivnych pocitoch a to nie je argument racionalny, ale argument zalozeny na emociach. Sorry, taky argument nie je validny.
Dokaz pre tvoje tvrdenia si radsej pytat nebudem, pretoze to je na cz.MK neprijatelne a povazuje sa to za prejav agresivnej alebo nevhodnej diskusie...nuz, zbohom skutocna diskusia...tak si tu nazivajte v tom slnieckovo-kvetinkovom svete s unifikovanym jednoliatym nazorom, bez oponentov...budete tu mat raj na zemi...
Inak, suhlasim aj s tym, ze admini tvoria a spravuju stranku. Preto to v tomto pripade tak dopadlo. Ono totizto aj hostitel by sa mal nejako spravat, dodrziavat urcite pravidla slusnosti...a tento admin ma od toho velmi daleko, podla mna.

13. říj 2014

@kvieta jsem tu šest let. koník byl společný, sk+cz. čtu. pamatuju si. vím, kdo je pectore a jak píše, co píše. být admin, udělám to, co jsem psala. myslet si, že je Bůh, to nikdy nedopadne dobře..

13. říj 2014

@berenika39 Preco pouzivas take silne vyjadrenia ako "myslet si, ze je Buh..." To je co za argument? Preco niekoho nejako onalepkujes a potom nanho hadzes spinu? To povazujes za ferove? Ja mam tiez vselijake skusenosti, ale nebudem tu teraz otrepavat o hlavu niekomu to, co napisal pred niekolkymi rokmi, to je detinske. Skus napisat co konkretne v tomto pripade urobila pectore zle, ze sa k nej admin choval takto. Nehodnot cloveka, skus hodnotit konkretne skutky, inak je to len bezduche ad hominem a vypoveda to viac o tebe ako o pectore...sorry, nemozem to inak napisat, iba pomenovat veci pravym menom...

13. říj 2014

@vld to, co chce ted @pectore po adminovi a uživatelkách, tak přesně, přesně to nedokáže sama. takže? co takhle trocha tolerance, připustit jíný názor, nevalit tu horem dolem něco, co pro někoho může být nepřijatelné. však pravda je relativní. ona se tu skutečně chová jako malý spratek, který neví, co je slušné chování a pokud někdo její "správanie" jen letmo ohodnotí, je zle.
pokora, tolerance, ohleduplnost. nikdo není nej. ona si to ale myslí. že jen její argumenty mají váhu, že jen ona ví, co je pravda, a tak bezohledně to valí, že to může - a mysli si co chceš, někomu vadit . a jsme zpět - vadí to panu Adminovi. A ten může říct -A DOST.

13. říj 2014

@berenika39 Uvedomujes si, ze pouzivas iba argumentum ad hominem? Myslis, ze je spravne neustale hodnotit osobu diskutujuceho namiesto toho, aby si dokazala preco ju za taku povazujes? Bola si sa niekedy pozriet do skupiny na sk.MK, ktoru moderuje?
Pravda nie je relativna, pravdu nemoze mat kazdy, nemozu ju mat obidve strany sporu. Pravda je nezavisla na nasich usudkoch, nazoroch a bez ohladu na to ako velmi sa ju snazime pokrivit. Prave preto su tu fakty a korektna argumentacia, ktora ma pomoct pri jej hladani.
To, ze niekto neustale pozaduje od diskutujucich, aby svoje tvrdenia dokazali, to je odkedy prejav netolerancie alebo nepokory? To mi je fakt novinka. Pre mna je rozcarovanim, ze dospeli ludia nepoznaju zasady korektnej argumentacie. A ked niekto trva na argumentoch a faktoch, tak je to pre niekoho tak neprijatelne, ze ma potrebu ho vystvat. To je smiesne. Sorry, nikdy nemozem suhlasit s takym podlym pristupom.
Keby sme vsetci chceli blokovat vsetkych, ktori nam vadia, tak by tu ostal len malokto.
Okrem toho, nesuhlasim ani s tvojou poslednou vetou. Admin je od toho, aby adminoval, nie aby sa spraval ako jesitny clovek, ktory niekoho vyblokujem, lebo "mu vadi"...potom nie je admin, ale bezny diskuter, pouzivajuci nespravnu argumentaciu a zneuzivajucu svoju poziciu admina na upratovanie nepohodlnych diskutujucich.
Oznacujem aj @martindurina...aby pan admin nemal pocit, ze chcem pisat o nom bez neho...
A ak akceptujes predstavu, ze ked je tu niekto admin, tak si moze robit co chce, tak sa nemozem vobec cudovat, ze to tu takto vypada.

13. říj 2014

Sorry, oznacenie nicku mi v predchadzajucom prispevku nevyslo, spojilo sa mi to s dalsim textom...tak opravujem a este raz oznacujem aj @martindurina lebo v predchadzajucom prispevku pisem aj o nom a o mojom nazore na jeho konanie vo vztahu k pectore, tak nech na to nenatrafi nahodou a nema pocit, ze je to o nom bez neho...

13. říj 2014

@vld ok. četla jsem toho možná víc, než si umíš představit a než si myslíš. proto vím, kdo pecotre je, proč je na MK.cz a že její nekonečné prosazování očko může být nepříjemné druhé straně. a ta druhá strana může být pro mk mnohem, mnohem ......opravdu jsme tu jen na naávštěvě. ne, nemůžeme si tu řvát jak na lesy.

13. říj 2014

@berenika39 OK, mozno si toho precitala dost. Ale snad uznas, ze to, ze je niekomu neprijemne jej presadzovanie ockovania, je trochu slaby dovod na vypoklonkovanie. Alebo sa mylim a nastupuje nova kultura?
Mne bolo mnoho veci z opacneho tabora neprijemnych. Ale nikdy som neziadal admina, aby niekoho blokoval. Nahlasoval som prispevky len v dvoch alebo troch pripadoch, aj to len preto, lebo islo o utoky, voci ktorym som sa nedokazal branit (mam docasny ban na prispievanie v urcitej teme na sk.MK...beriem to, bol to trest spravodlivo udeleny adminom za to, ze som pisal agresivne...tuto spravodlivost alebo nestrannost ale nevidim u tohto admina)...ak by som sa mohol branit, tak by som to urobil sam, neziadal by som podlo blokovat niekoho len preto, lebo su mi jeho nazory "neprijemne"...skratka, je to podle...nazyvajme veci pravym menom...
OK, uz stacilo...dobru noc...

13. říj 2014

@vldxxx1 také přeji dobrou noc.

13. říj 2014
pectore
autor

@berenika39 ja ti tiez nieco napisem... ked som prisla do diksusie leta pane august 2012 nemala som s diskusiami ziadne skusenosti... clovek si tym musi prejst..naucit sa komunikovat... urcite som sa na zaciatku robila mnoho komunikacnych chyb moje diskusie boli niekde inde nez su dnes.... ale snad ma nebudete teraz vsetci sudit za to co som robila na inom fore pred dvoma rokmi?... aj ked tiez by bolo na diskusiu a dokazovanie jak to tam tehda bolo... prosim nesud moju osobu a nevytvaraj dojem ze ma poznas.....nepoznas ma... nevies kto som ani preco som na MK.cz .... a ak hej tak to napis priamo! Kto som? a co robim na MK.cz? ...

celkom ma zaujalo " nekonečné prosazování očko může být nepříjemné druhé straně. a ta druhá strana může být pro mk mnohem, mnohem ...." mozes prosim dokoncit tu vetu ...myslim ze by sme sa hodne v tejto debate posunuli ... v com je ta druha strana pre MK mnohem mnohem,,,, ??? vobec neviem co sa snazis naznacit....?

13. říj 2014

@pectore naznačit chci jen to, že web je jen a jen virtuální místnost. nic víc. někdo ji vytvořil, někdo se o ni stará, aby tu bylo relativně příjemně, někdo tu místnost prostě má. názory druhé strany mohou být : lépe stravitelně, lépe prezentované, lépe využitelné, lépe čitelné. lépe přijímané těmi, kdo jsou na tom mejdanu taky. ten někdo má absolutně, ale absolutně plnou moc říct, co doma bude mít, co bude doma poslouchat...mám to doma stejně. nevěřím tomu, že by sis myslela, že jsi na veřejném místě, ked si můžeš dělat, co chceš. nejsi. jsi na území někoho, kdo si stanovil pravidla . ber je nebo nech být.

13. říj 2014
pectore
autor

@berenika39 toto je velmi zaujimave... teritoria..hmmm... zaujmava myslienka....takze ja niecom na verejnom mamickovskom fore?...ale ja som v niekoho teritoriu dobre tomu rozumiem?

13. říj 2014

@pectore Dobré ráno🙂 obrazně i reálně🙂. Tys vůbec nečetla, co tu martin psal? 🙂

14. říj 2014

cist to teda nebudu, nemam cas ani chut, jen nechapu, ze kdyz se ti tady neco nezda proc jsi jeste porad na MK??Zaloz si svuj web a hotovo.

15. říj 2014
pectore
autor

@kokoska1408 toto co sa deje sa nepaci viacerým.. a mas pravdu ludia koli tomu odchadzaju.. . ja zvazujem dlasie kroky....

15. říj 2014

@martindurina Nemám slov. Ty si potrestal @pectore , ktorá sa stala obeťou ohovárania od užívatelky @nae . To je príšerné, neviem ako si sa mohol takto rozhodnúť. Co ťa k tomuto rozhodnutiu viedlo? Modrýkoník podporuje ohováranie iných užívatelov, vyslovené klamstvá, stojí na strane agresorov? Zamysli sa, prosím, je to neskutočne zlé rozhodnutie, hlupe a zlé. ☹ ☹ ☹ Zažila som veľa zlých vecí, ale toto, čo si urobil, je najhoršia akú si viem predstaviť. Bud si na strane antivaxu alebo obet manipulácie. Prosím o vysvetlenie.

15. říj 2014

Tak myslela som si, ze na SK MK sa vedie zakopova vojna provax vs. antivax. Aka som ja bola naivna!!!! Tam sa aspon da diskutovat (aj ked niekedy mam z toho dost zmiesane pocity, lebo Velky Brat málokedy podrzi stranu provaxu) ale tuto je to uplna genocida proockujucich a ockujucich... @martindurina ty nie si mediator, ty si inkvizicia. Je mi to luto. Cim to je, ze za posledny mesiac som strasne sklamana z toho co robia admini na MK? Cest jednej jedinej vynimke, ktora je ferova a dufam, ze jej to este dlho vydrzi.

16. říj 2014

@pectore vyjadrujem ti plnú podporu a takáto manipulácia a potláčanie demokracie a slobody slova a doslovne napísané ak máš iný názor buď ticho je čisto len nástrojom antivax ,aby ich chápadlá sa rozťahovali ďalej a ďalej ....

16. říj 2014

😀 😀 Minule som označil @pectore za medzinárodného trolla a to som ešte netušil že čoskoro sa tu zíde celé panoptikum 😀 😀 😀

Odporúčam českým používateľom aby si dobre všímali, ako táto očkovacia eskadra zo slovenského MK dá do laty nepohodlnú diskusiu. My si to užívame na slovenskom MK už 2 roky. No nie sme Slováci trpezlivý národ? 😀 Ba možno až príliš 😀 😀

21. říj 2014
pectore
autor

@petot 😀 vy ste si na koniku robili žur od 2008...to by sa dalo nazvat trpezlivostou ..ale na strane provax.......ba mozno az priliš ako vidno adminovu reakciu, pochytali ste do sieti hodne ludi........ale snad si si nemyslel že to bude dogma for ever ...ludom treba pripomenut ako vypada demokracia...ze takto sa o ockovani nediskutuje.... ze kto ockuje je hlupy, vrah svojich deti, nevzdelanec, .... atd ....

21. říj 2014

@pectore Žiaľ musím konštatovať, že v rámci svojej komunity predstavuješ človeka s pomerne najslušnejším vystupovaním, a to aj napriek tomu, že si to potom niekedy kompenzuješ poza chrbát, a napriek tomu, že si rozbila najrozsiahlejšiu diskusiu o očkovaní na MK. Keby to nebolo smutné, tak by som ti možno vyslovil aj uznanie, predsa len dokázať to po predošlých 1600 stranách fungovania v priebehu pár týždňov, to bol výkon (či už vedomý alebo nevedomý).

Ja osobne nesúhlasím s paušalizovaním "kto očkuje je vrah", rovnako ani s opačným "kto neočkuje, ohrozuje svoje dieťa i ľudí v jeho okolí". Sú to zjednodušené schémy myslenia, ktoré vylučujú akékoľvek hlbšie znalosti.

A áno, myslím si, že očkovacia dogma nebude mať večné trvanie. Dnes už nie je možné informácie utajovať tak dokonale ako kedysi.

21. říj 2014
pectore
autor

@petot som rada ze ta diskusi bola zatvorena... uprimne som rada...bolo to neskutocne sa tym prehryzat.... ale stojim si za tym ze sa o zatvorenie pricinili obydve strany...a pomerne rovnako.... myslim si ze ju zatvorila s velkej casti aj manofova arogancia.... a to co je pozorovatelne aj tu...kto ma iny nazor je rovno provokater....a vsetci k nemu tak pristupuju.... a vsetko ostatne je ukradnute... cim dlhsie sa prechadzam na tomto poli tym vacsi mam pocit ze zdroje obzvlast teda na internete su ako kopky hnoja .... cim je ta kopka vacsia a smradlavejsia (rozumej lahodiaca uchu s fajnym konspiracnym podmazom) tym viac posluchacov ma.... ale to znej neurobi odbornu publikaciu .... internet sa stal odrazom ludi...ma nam pristup skoro kazdy a to neskutocne znizuje jeho kvalitu co sa tyka kvality informacii...kazdy si napise svoj nazor, svoju skusenost, svoj pohlad , svoju "odbornu " publikaciu .....ale kvalita?... ako ju v tom vsetkom najst?

21. říj 2014

@pectore Sú niektoré základné znaky - kvalitný materiál sa vyhýba známym klišé, osočovaniu a útočeniu na osobu, používaniu myšlienkových skratiek, lacnému apelovaniu na city alebo na odborné autority - či už premúdrych ľudí, organizácie alebo žurnály. Pozitívnym znakom je dôsledné citovanie zdrojov.

95% článkov neprejde ani týmto základným sitom, a to na oboch stranách barikády.

Vytriediť tých zvyšných 5% vyžaduje samostatné myslenie, orientáciu, skúsenosť a schopnosť overovať zdroje. Je to namáhavé a náročné na čas. Žiadna skratka mi nie je známa.

21. říj 2014

@petot Pozri sa. Pokial budes hovorit o "ockovacom dogmatizme" (neviem, ci ti nieco vobec hovori slovo dogma, ak si veriaci, tak sa nimi priamo riadis, potom nerozumiem) alebo o "utajovani informacii", tak si stale na urovni skratiek s konspiracnym podmazom...a tazko brat tvoje vyjadrenia o sebe, co ti je vlastne a blizke, nech je to napisane akokolvek sofistikovanym sposobom.

29. říj 2014

@vld Nebudem sa hrať na slovíčka. To, že sa prúsery očkovania utajujú, je fakt. To, že sa s niektorými hypotézami zaobchádza ako s dogmami (prijímajú sa bez dôkazov a pochybovať nie je prípustné) je tiež fakt.

30. říj 2014

@petot Nuz, ked myslis, ja s tym samozrejme neurobim nic, ani nemam taku ambiciu. Ale ked od teba vidim slovo "fakty", tak si dam urcite dvojnasobne vacsi pozor k comu toto slovicko vztahujes...
"pochybovat je nepripustne"...toto je demagogia. Na to si ako prisiel? Niekto niekoho upalil za pochybnosti? Ci ako?

5. lis 2014

@vld Invektívy a slameňáci, to vašej komunite naozaj ide.
Upaľovať našťastie nemôžu, lekárom sa však môžu pomstiť následkami na profesionálnej kariére, a aj sa tak deje.

9. lis 2014

@petot No nic. Svoje tvrdenie o nepripustnosti pochybnosti si nijako nevysvetlil ani nedokazal.
Typicke bezobsazne vylevy a obvinovanie.

9. lis 2014

@petot Ty si už tolko ludí okydal a virtuálne upálil na fore, že sa to už ani nepočíta, trolovia, vrahovia, fašisti tvoja bežná retorika, potom si sadneš s nimi za stôl, akože ideš diskutovať. Asi si myslíš, že máš právo okydávať prácu iných ludí, ich názory, životy, nemáš. Si človek ako každý iný. Tu hla, chlača, išlo podla aj tvojich "mudrých" rád ohladom viatmínu C, syntetického, nadmerné dávky 6 rokov, výsedok? Močový kamen a porucha vnútornej rovnováhy. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25260453 Co potom povieš takému dieťaťu? Kamienčok sem, kamienčok tam? A jeho rodičovi? Fakt ma to zaujíma, čo mu povieš?

28. pro 2014

@adsumus Óoo, aké drsné slová.
Toto je ak dobre počítam piaty publikovaný prípad na zemeguli, kedy je vitamín C priamo podozrievaný z obličkových kameňov u konkrétneho človeka. V mojej knihe problematiku obličkových kameňov obšírne vysvetľujem a niekoľkokrát uvádzam, že ľuďom s nadmernou tvorbou oxalátov (hyperoxalúriou), kam zjavne patrí aj tento chlapec, sa vysoké dávky vitamínu C z princípu opatrnosti neodporúčajú.
http://rizikaockovania.sk/dok/Vitamin_C-liecba.pdf

Aspoň si sa dozvedela niečo nové, keď už si nemala predtým potrebu si veci overiť pred tým ako zaútočíš.

20. únor 2015

@petot a kolko detí z tých, čo na tvoje rady užívaju vitamíny c a nie su očkované má vyštrenie na nadmernu tvorbu oxalatov?

10. dub 2015

Začni psát komentář...

Odešli