1 / 1

    Dá se podívat na zboží, které prodáváte, aniž by se člověk musel registrovat? Na stránce mi vždy vyskočí okno pro registraci a bez ní se nemůžu podívat, co vlastně prodáváte (možná je to tabletem, nicméně bych se rada registrovala, až si vyberu, zda něco koupím 😉)

    21. dub 2014

    @vilibalda Web je zatím zpřístupněn pouze registrovaným uživatelům, protože nabízíme exkluzivní výhody v podobě nízké ceny dopravy a rádi bychom věděli, s kým se o cenu za dopravu máme podělit.

    21. dub 2014

    Z mého pohledu nutnost registrace uživatele spíše odradí (můj případ). Argumentovat nízkou cenou dopravy je směšné.To už Vám více věřím to, že k marketingovým účelům potřebujete informace o návštěvníkovi. I tak nevidím jediný důvod, proč bych Vám měla sdělovat své údaje jen pro to, abych se mohla podívat, jaké věci nabízíte. Takže bohužel.

    21. dub 2014

    @vilibalda Přesně na totéž jsem se chtěla zeptat.
    @devendra Naprosto souhlasím. A veškeré takové stránky pak vždy znechuceně zavírám.
    Takže Děkuji, ale nemám zájem.

    21. dub 2014

    @devendra
    @verdos
    Nejde jen o výhody, ale o celou filozofii. Děkuji.cz není jen klasický obchodní eshop, ale snažíme se s našimi zákazníky (především maminkami) spolupracovat a tvořit eshop společně a vybudovat si klub.Nikdo vás samozřejmě nenutí nakupovat, navíc se kdykoliv můžete odhlásit. Investujeme místo do reklamy do našich klubových zákazníků, kterým nabízíme opravdu mnoho výhod a dárků. Je pro nás důležitější komunikace s konkrétní osobou, než s davy. Ano, registrovaným budeme zasílat každý týden newsletter s akčním zbožím a aktuálními soutěžemi a dostanete dopravu za 29 Kč. Nabízené hračky můžete vidět ve videorecenzích. Jsme jiní a chceme to dělat jinak a chceme komunikovat, proto potřebujeme Váš kontakt.

    22. dub 2014

    taktéž smutně zavírám - registrace mě odrazuje a argumenty o jiné komunikaci bohužel nepřesvědčily.

    23. dub 2014

    @zuhur Poslala jsem IP

    23. dub 2014