Bohužel, už mě toto téma začíná rozčilovat.
Doba je zlá a každý se bojí zaslat korunu. Což v dnešní době chápu. Ale už se mi stalo tolikrát, že zákaznice mi píše: "já potřebuji strašně rychle dodat ten set, můžete mi ho zaslat na dobírku?" Samozřejmě, že ráda zašlu. A tak jsem často poslala na dobírku. Bohužel, ne vždy, ale stalo se, že zboží leželo na poště, paní už nereagovala a tak jsem začala tušit, co bude následovat. Zboží se mi vrátilo zpět. Poštovné v luftě. Od roku 2016 končím se zasláním na dobírku, bez úhrady poštovného. Samozřejmě jsem člověk, i po Novém roce jsem zaslala dvě dobírky. A výsledek? Jeden balíček k zákaznici dorazil, druhý se mi vrátil zpět. A to mě nutí opravdu k tomu, že i čím víc paní bude pospíchat, pokud nezašle aspoň poštovné na účet, já zboží již neodešlu.
Zaslechla jsem, že je možné poštovné vymáhat. Ale chtělo by se Vám kvůli korunám chodit sepisovat dokumenty? Je to zase můj čas. A myslím si, že je lepší prostě chtít poštovné předem, než poslat z dobré vůle a balíček se vrátí zpět.
Co tím vším chci říct? Je to hrozně špatná doba. Podvodníku na netu je čím dál víc a poctivci na to doplácí.
Chápu zákazníka, že nedůvěřuje, když má pár špatných zkušeností, ale musí se pochopit i druhá strana
Ke všemu naše milovaná pošta zdražuje :(
Nechápu proč to ty lidi dělají... ☹
taky to nechápu, když už člověk něco chce tak si to i vyzvednu, je pravda, že dneska se člověk bojí poslat peníze dopředu, ale pokud už padla dohoda tak není co řešit.
Dobírka ano,ale poštovné předem. Pokud se vykroucí,koupí jiný..
My už to tak děláme taky, chceš na dobírku tak si tu poštu uhrad dopředu ..je to blbejch pár korun,ale když to pak udělají lidi častějc tak se to nasčítá.
Začni psát komentář...
Take neposilam na dobirku...... pokud ano,tak jedine pri postovnem predem....