1 / 1

    No teda, to me tak zajima.o)Pod psika bych dala treba Psik hlida.Podle me muzes sklonovat.o)Ja mam dceru ve 3tride a takovyhle sesit jsme nemely...i ty maluvky jsou skoro az desive .o))

    20. únor 2020
    emiv
    autor

    Děkuji za reakci 🙂 Uvidíme, zda se najde maminka se zkušeností s tímto či podobným úkolem 🙂 My v tom plaveme, už dva úkoly jsme měli špatně, prostě ostuda. Už bychom nevyšli ani první třídu 😀

    20. únor 2020

    Najdete si na google popis te metody 🙂taky to neznam, ale napsala bych dle toho: kamaradsky odvazny
    HLIDA - VRCI - SKACE
    Psik chtel pit mleko
    A uplne dolu: HLIDAC

    20. únor 2020
    emiv
    autor

    @vikyt Děkuji moc, jste laskavá 🙂

    20. únor 2020

    Ale teda pro prvnacky mi to prijde docela divoke 🙂)

    20. únor 2020
    emiv
    autor

    Podařilo se mi dohledat vysvětlivku na Wikipedii, tak to zkusíme zkomolit podle toho a paní učitelce napíši, že se omlouváme, ale opět rodiče asi nepochopili zadání 😀 Natož pak to dítě, achju...To bude všude samý génius 😀

    20. únor 2020

    @emiv No je to tam celkem hezky vysvetlene:
    1/ KDO
    2/ JAKY (2 slova)
    3/ CO DELA (3 slova)
    4/ veta o 4 slovech
    5/ synonymum

    Ale pani ucitelce bych napsala, ze to ma byt ukol pro dite a ne pro rodice 🙂))

    20. únor 2020
    emiv
    autor

    Zase bude člověk alespoň moudřejší 😀 Ještě, že máme možnost internetu Bože 🙂
    Mějte příjemný večer a moc děkuji!

    20. únor 2020

    @emiv Asi genetická metoda, že? Ovšem zpracování sešitu bez pořádného zadání a s takovými obrázky 🤔... Jsem učitelka a nikdy bych se nezlobila, pokud by mi rodiče napsali k dú třeba "nemáme, nevíme, jak vyplnit". Určitě to napište, úkol pak ztrácí význam a chudáci rodiče akorát hledají, co by tam tak mohlo být.

    20. únor 2020
    emiv
    autor

    Dobrý večer, přesně tak- genetická metoda. Velmi ty děti zbytečně přetěžují. Hned první měsíc po nástupu do první třídy si děti, které sotva zvládli rozeznat písmenka a přečíst slovo museli opravovat chyby ve slovech, např. KADKA , PYJE,.. strašné, člověk se na ní za to ani zlobit nemůže, že neví, co má dělat:-/ Na druhou stranu již umí krásně číst, ale to by se jistě naučili tak jako my všichni i díky jiným metodám.

    20. únor 2020

    @emiv Tohle je klasická metoda z kritického myšlení. Sama jí ve výuce používám. Paní učitelka s ní asi neumí pracovat, tohle není jako domácí úkol vůbec vhodné 😀 Tenhle úkol má navazovat na samostatné čtení 🙄 Zvlášť prvňáček si nemůže pamatovat, jak s tím má pracovat. To jsem tedy ještě neslyšela, že by tohle dal někdo za úkol 😀 Nicméně děti mají odpovědět na otázky k textu - 1. řádek KDO?, 2. řádek - JAKÝ? 3. CO DĚLAL?, 4. VYMYSLI VĚTU O..., 5. SYNONYMUM K 1. řádku.

    20. únor 2020
    emiv
    autor

    @aaaa15 Dobrý večer, děkuji za Vaši radu i zkušenost z pohledu odborníka🙂 Měla bych to mít správné, bohužel druhé zadání s kočičkou ani dle čítanky a přečtení příběhu nejsem schopna dát kloudně dohromady. Či-li odevzdáme alespoň toto a napíši omluvu, že nevíme 🙂

    20. únor 2020

    @emiv Sice už je pozdě, takže úkol psát určitě nebudete - napsala bych paní učitelce. Třeba si pak uvědomí, že to moc vhodný úkol nebyl 😀. Ony ty odpovědi si mají děti vymyslet samy. Neznám příběh, ale nahodím: JAKÁ? - bílá, zrzavá, přítulná, chlupatá CO DĚLÁ? - mňouká, škrábe, olizuje, mazlí se VĚTA - Kočka ráda pije mléko. Kočka nemá ráda psa. Synonymum - Micka 🙂 Tohle opravdu není úkol na doma 😉

    20. únor 2020
    emiv
    autor

    @aaaa15 Jste zlatíčko, děkuji vám. Dcera už opravdu šla do hajan, či-li půlku úkolu máme a tu druhou se buď dle vaší nápovědy pokusím ještě nějak sesmolit a nebo se omluvit 😀 Příběh je tak špatně napsán, že se nemám právě moc čeho chytit, doplnila jsem pouze dvě slova a zbytek nevím 🙂 Mrknu na to ještě. Velmi Vám děkuji všem za rady a přeji příjemný večer 🙂

    20. únor 2020