Mám ráda IKEU ale jednaní se zákazníky v případě rezervace, reklamace, výměny je katastrofa! Baba mě chtěla "ošidit o 2 tisíce při vyřizovaní výměny"!!!děs :-O
Taky jsem tam zatím vše vyřídila v pohodě. Třeba se spletla.
@pajiskazemlyna No já nepochybuju že to bylo hlavně tou "paní" koupila jsem tam dceři postel, ale doma jsme zjistili že to není ta rozkaldací pohovka co jsme chtěli, ale klasická postel 160/200!Volal jsem si na infolinku a tam mi řekli v pohode že mi to vymení jen at přelepím krabici
jednu jsem rozrizly tam kde byla zalepena a nasledne podle planku zjistili ze to neni ono tak jsem to ve stejnem miste zalepila znovu vlozila navod a jela to vrátit
a "paní"mi řekla že uz je rozlepená že se bude muset celá přebalit a tudíž mi vratí jen 30%procent z ceny (z8000,-) a ja si muzu koupit tu co jsem chtěla ,a jeste mi tvdila ze je to moje chyba ze nepoznám čísla že č.19 a 21 je je hned vedle sebe
tak jsem se tam šla jeste podívat a měli to oni špatně označené a umistěné tak po hodinovém dohadovaní mi vratili všechn peníze!a aby toho nebylo málo tak mi moje rezervované police do skříně na které čekám 4 tydny prodaly a ztratili rezervaci tak jsem je měla bez slevy a az po 6 tydnech a ani se neomlvili a zase skříně skoro za 20t! Ale na to že za 2 týdny rodím tak jsem to zvládla v pohodě !!!
@pajiskazemlyna
@krizovam Oprava strhnou mi 30%procent z ceny tedy vratí jen 70%
@dorinka88
Stejně to teda stojí za prd, to je pravda, takové chování ... No, alespoň že jste dostala celou částku zpátky ..
@dorinka88 Já tam loni kupovala lampu, stejnou jako máme stropní světlo - krásnou bílou. A doma ji rozbalím a kuk - jasně oranžová. A přitom bylo v krabici okýnko, ale já se spokojila s tím, že krabice ležela pod vystavenou svítící bílou, že. Naštěstí v pohodě vyměnili Tak přeji jen samé příjemné prodavačky anebo nejlépe raději žádné reklamace.
Ikea Brno, že? Měli jsme minulý týden stejný problém s paní na výměně. Na police do skříně jsme čekali 2 týdny, chudák malá měla místo pokoje staveniště, slevu neuznali. A dětskou postel měli jednu krabici blbě označenou a měli jsme ji v jiné barvě. Paní musela udělat asi 3 veeelmi důležité telefonáty, než nám tedy řekla, že nám tu jednu část vymění. Ale museli jsme vrátit obě krabice, aby nám tu správnou předala zpátky v oddělení zlevněných věcí až si naložíme na vozík tu část, kterou chceme vyměnit.
A u třetí věci nám taky dala srážku 30% za rozbalenou krabici, ačkoli mi na infolince řekli, že mi to dají celé zpátky. Ale s paní se člověk nedomluví...
@lutsousek Jo jo Ikea Brno No měla štěštíž e mi nakonec vratila celou částku jinak bych udělal hroznou ostudu
ale byla hrozně duležitá taky asi 3x někam volala!!!a vubec se neomluvila že to měli opravdu špatně označené a nebo jen říct "omlouváme se" no děs běs, prostě ze mě chtěla udělat pitomce!
a s tím skladištěm v pokojiku jsme to měli stejné !!
Já měla stejnou zkušenost u nás v Ostravě a taky s dětskou postelí. Vraceli jsme postel přelepenou dle rad na infolince a taky plno blbých připomínek a že nám nevrátí celou částku. Taky jsme holt natrefili na "špatnou paní"
To se divím, mně vyšli vstříc kdykoliv jsem potřebovala, ať už to byl nákup nebo výměna/reklamace .. Nikdy jsem neměla problém, asi jste narazila na špatnou paní