Mám ráda IKEU ale jednaní se zákazníky v případě rezervace, reklamace, výměny je katastrofa! Baba mě chtěla "ošidit o 2 tisíce při vyřizovaní výměny"!!!děs :-O

    To se divím, mně vyšli vstříc kdykoliv jsem potřebovala, ať už to byl nákup nebo výměna/reklamace .. Nikdy jsem neměla problém, asi jste narazila na špatnou paní 😀

    10. zář 2012

    Taky jsem tam zatím vše vyřídila v pohodě. Třeba se spletla.

    10. zář 2012

    @pajiskazemlyna No já nepochybuju že to bylo hlavně tou "paní" 😀koupila jsem tam dceři postel, ale doma jsme zjistili že to není ta rozkaldací pohovka co jsme chtěli, ale klasická postel 160/200!Volal jsem si na infolinku a tam mi řekli v pohode že mi to vymení jen at přelepím krabici🙂 jednu jsem rozrizly tam kde byla zalepena a nasledne podle planku zjistili ze to neni ono tak jsem to ve stejnem miste zalepila znovu vlozila navod a jela to vrátit 🙂 a "paní"mi řekla že uz je rozlepená že se bude muset celá přebalit a tudíž mi vratí jen 30%procent z ceny (z8000,-) a ja si muzu koupit tu co jsem chtěla ,a jeste mi tvdila ze je to moje chyba ze nepoznám čísla že č.19 a 21 je je hned vedle sebe 🙂 tak jsem se tam šla jeste podívat a měli to oni špatně označené a umistěné tak po hodinovém dohadovaní mi vratili všechn peníze!a aby toho nebylo málo tak mi moje rezervované police do skříně na které čekám 4 tydny prodaly a ztratili rezervaci tak jsem je měla bez slevy a az po 6 tydnech a ani se neomlvili a zase skříně skoro za 20t! Ale na to že za 2 týdny rodím tak jsem to zvládla v pohodě !!! 😀

    10. zář 2012

    @pajiskazemlyna
    @krizovam Oprava strhnou mi 30%procent z ceny tedy vratí jen 70% 🙂

    10. zář 2012

    @dorinka88 Tak to je mi líto ☹

    10. zář 2012

    @dorinka88
    Stejně to teda stojí za prd, to je pravda, takové chování ... No, alespoň že jste dostala celou částku zpátky ..

    10. zář 2012

    @krizovam ěkuju 🙂Já to beru sportovně 🙂 chapu každy se splete ja si to měla tak ypořádně zkontrolovat kdyz jsem to kupovala🙂 ale občas mě jednaní některých lidí hrozně zarazí 🙂

    10. zář 2012

    @dorinka88 Já tam loni kupovala lampu, stejnou jako máme stropní světlo - krásnou bílou. A doma ji rozbalím a kuk - jasně oranžová. A přitom bylo v krabici okýnko, ale já se spokojila s tím, že krabice ležela pod vystavenou svítící bílou, že. Naštěstí v pohodě vyměnili 🙂 Tak přeji jen samé příjemné prodavačky anebo nejlépe raději žádné reklamace.

    10. zář 2012

    Ikea Brno, že? 😀 Měli jsme minulý týden stejný problém s paní na výměně. Na police do skříně jsme čekali 2 týdny, chudák malá měla místo pokoje staveniště, slevu neuznali. A dětskou postel měli jednu krabici blbě označenou a měli jsme ji v jiné barvě. Paní musela udělat asi 3 veeelmi důležité telefonáty, než nám tedy řekla, že nám tu jednu část vymění. Ale museli jsme vrátit obě krabice, aby nám tu správnou předala zpátky v oddělení zlevněných věcí až si naložíme na vozík tu část, kterou chceme vyměnit. 😀 A u třetí věci nám taky dala srážku 30% za rozbalenou krabici, ačkoli mi na infolince řekli, že mi to dají celé zpátky. Ale s paní se člověk nedomluví...

    11. zář 2012

    @lutsousek Jo jo Ikea Brno 😀 No měla štěštíž e mi nakonec vratila celou částku jinak bych udělal hroznou ostudu 🙂 ale byla hrozně duležitá taky asi 3x někam volala!!!a vubec se neomluvila že to měli opravdu špatně označené a nebo jen říct "omlouváme se" no děs běs, prostě ze mě chtěla udělat pitomce!🙂 a s tím skladištěm v pokojiku jsme to měli stejné !!🙂

    11. zář 2012

    Já měla stejnou zkušenost u nás v Ostravě a taky s dětskou postelí. Vraceli jsme postel přelepenou dle rad na infolince a taky plno blbých připomínek a že nám nevrátí celou částku. Taky jsme holt natrefili na "špatnou paní" ☹

    12. zář 2012