Inzerát uživatelky @janikpupik7 ve zdejším bazaru https://www.modrykonik.cz/market/detske-kalhoty... „Prodám krásné a kvalitní oteplovačky/lyžařské kalhoty zn.Trespass.Super teplé a nepromokavé.bez vady. Mnohem hezčí jak na obrázku; Cena 350+poštovné 50,-“.
Kalhoty mne zaujaly, po jednom doplňujícím dotazu na rozměry jsem zaplatila obratem, dnes balík přišel – a stav kalhot viz foto: potrhané, na několika místech prořízlé, celé obnošené a dost seprané, že ani není čitelná modrá cedulka o vodním sloupci, guma na kšandách vytahaná, odřené zipy atd. ... Požaduji vrátit platbu (400,-) + extra náklady za poštovné (60,-), protože kalhoty hodlám ihned vrátit. Uživatelka @janikpupik7 trvá na tom, že „si není vědoma žádných vad, kalhoty jsou perfektní, a že si může myslet, že jsem je poničila za účelem vrácení“. Fotky sem vkládám na pokyn @janikpupik7 („Klidně i to nafoťte,docela by mě to zajímalo o jakých vadách mluvíte,když já jsem je před odesláním kontrolovala.Dobře nápis či kšandyberu,nejsou nové,ale vytlemené také ne.“)
Celou komunikaci lze samozřejmě doložit @isoldaeva