Dobrý den. Řešila jste některá, že zásilkovna nedoručila balíček? Díky tomu jsem promeškala lhůtu na vrácení e- shopu a tedy i na vrácení peněz. Na zásilkovnu se nelze dovolat, neustále mluvím s robotem. Odeslala jsem tedy reklamační formulář. Máte někdo zkušenost?
Resp. nejspíše zaměnili balíčky, takže e-shopu ve lhůtě zásilka přišla, ale odesílatelem byl někdo jiný. E-shop to pravděpodobně nechal být. Moje vrácené zboží se dostalo jednomu muži, který mě kontaktoval diky mailu na faktuře a tak jsem na to přišla více než měsíc od odeslání (pravda, vrácení peněz na účet jsem nekontrolovala).
Ja ted resim neco podobneho. Poslala jsem balicek a nikdo z nas nedostal heslo, takze se k nemu nemuzem dostat. ♀️
Ja spatne uvedla telefoni cislo ( je tam moje) ale ani vyzvednuti cizi zasilky nejde, protoze nemame to heslo... no mam chut je poslat do ..... Zasilkovny
Pokud jste se ke svému balíčku nedostala, má se volat na eshop a ten má vyřídit reklamaci. Protože vy jste se zasilkovnou smlouvu neuzavřela. To mi řekli na ČOI. Jinak k zákaznické lince, hned na začátku řekněte robotovi, že chcete mluvit s operátorem a spojí vás.
Lhůta na vrácení peněz ale běží ode dne doručení balíku, ne odeslání. Takže jsi nic nezmeškala.
@aleks Aha, z textu jsem pochopila, že ti zásilkovna nedoručila balíček z e-shopu. Přitom jde o balík, který jsi vracela ty na e-shop. I v tomhle případě platí, že za dodržení termínu se považuje odeslání polední den lhůty. Jen o tom musíš mít nějaký důkaz (potvrzení). Je trochu blbé, že jsi neposlala žádný mail eshopu, pouze balík zpět. Zkus jim napsat aspoň teď, mělo by to stále jít zachránit.
U mě pochybilo výdejní místo a balíček dali někomu jinému. Na roboty jsem neměla nervy, po vyplnění reklamace a několika emailech s robotem nebo cvicenou opicí se mi začaly ozývat živé osoby. Nakonec přiměli příjemce moji zásilku vrátit. Ale tlačil na ně i eshop jako odesílatel.