Sportovní kočárek Britax B-Motion 3 Plus. Proč je do terénu lepší než čtyřkolka?
Zodpovězené
5. čer 2019
Ahoj.
Je Britax B-Motion 3 Plus opravdu pohodlný a vhodný do terénu, viz pole, lesy atd., ale zároveň i na běžné vycházky? Nebo - proč je vlastně lepší tříkolka oproti čtyřkolce?
resp. ostatní tříkolky, jsou na běžném i zhoršených terénu kvůli jednomu většímu kolu vpředu lépe ovladatelné. Mluvím nejen o velikosti, která sama o sobě pomůže, ale i o lepším zatáčení, ale také o tom, že dvě, a ještě menší, kola Britax B-Motion 4 plus - čtyřkolové verze
vpředu se spíše na kořeni či dírce zaseknou. Celkově o něco širší, a zároveň vpředu užší, konstrukce napomáhá manipulaci, a proto je preferovanou volbou na terén, běh, bruslení apod. Samozřejmě má to i nevýhody - přece jen, konstrukce je širší, takže na šířku zabere o něco více, plus ne každý je zvyklý jen na jedno kolo například při zvedání kočárku na obrubník. U opravdu levných kočárků může také být problém se stabilitou, protože se na lecčems šetřilo (kočárek na sport a terén by měl být kvalitní a dobře zpracovaný, proto jsou obvykle spíše dražší - alespoň ty, co za to stojí).
I celkové provedení B-Motion-u je takové - a proto je v tříkolové verzi vhodnější a příjemnější na ovládání v těžších podmínkách, když to porovnáš se čtyřkolkou.
Ahoj!
Tříkolka Britax B-Motion 3 Plus,
resp. ostatní tříkolky, jsou na běžném i zhoršených terénu kvůli jednomu většímu kolu vpředu lépe ovladatelné. Mluvím nejen o velikosti, která sama o sobě pomůže, ale i o lepším zatáčení, ale také o tom, že dvě, a ještě menší, kola Britax B-Motion 4 plus - čtyřkolové verze
vpředu se spíše na kořeni či dírce zaseknou. Celkově o něco širší, a zároveň vpředu užší, konstrukce napomáhá manipulaci, a proto je preferovanou volbou na terén, běh, bruslení apod. Samozřejmě má to i nevýhody - přece jen, konstrukce je širší, takže na šířku zabere o něco více, plus ne každý je zvyklý jen na jedno kolo například při zvedání kočárku na obrubník. U opravdu levných kočárků může také být problém se stabilitou, protože se na lecčems šetřilo (kočárek na sport a terén by měl být kvalitní a dobře zpracovaný, proto jsou obvykle spíše dražší - alespoň ty, co za to stojí).
I celkové provedení B-Motion-u je takové - a proto je v tříkolové verzi vhodnější a příjemnější na ovládání v těžších podmínkách, když to porovnáš se čtyřkolkou.
Přeju to najpohodlnější kočárkování,
Eli z Modrého Koníka.