Zdravím,
koukám se po kočárku pro mimčo. Mám několik tipů a zároveň dost podmínek.
Můžete mi poradit, prosím?
Já jsem vysoká 158 cm a partner 198 cm, tak potřebujeme kočár, aby jsme to výškově zvládli oba. Zároveň budeme jezdit město i terén.
Přemýšlím nad dvoj nebo trojkombinací. Hluboký kočárek se mi líbí Bebecar stylo class nebo Jedo Bartatina V 2in1. Velmi se mi líbí i TUG, ale všude čtu, že hluboká korbička je krátká a irituje mě u sporťáku, že se musí kupovat podložka pro nožičky, nepřijde mi to moc stabilní a taky kopa věcí, co vidím, že maminky dokupují, aby byl kočár pro ně funkční.
Ještě dodám, že bych chtěla, aby šel kočár úplně do lehu.
Proč koukám po TUG? Z důvodu partnera, který je běžec, takže do budoucna s mimčem chceme sportovat, oba milujeme turistku a hory (větší část rodiny žije v Beskydech na horách), ale ani jeden z nás nejezdí na bruslích. Taky často jezdíme na kole, takže se bude pořizovat vozík za kolo. 🙂
Děkuji moc za rady, chci vybrat kvalitní kočárek, co mě nebude stát ledvinu😅.
Ahoj,
já osobně bych šla určitě do trojkolky. Pokud víte, že budete s kočárkem sportovat a vyrazíte do horšího terénu a na hory, tak mi přijde jako nejlepší volba. Doporučuji zmíněný Thule Urban Glide 2 či TFK Mono.
Thule Urban Glide 2 patří k nejlehčím terénním trojkolkám a velmi lehce se s ním manipuluje. Najdeš u něj velká nafukovací kola, ruční brzdu, prodlužovací stříšku a praktický je i uzavíratelný nákupní košík. Ve výbavě mu chybí madlo a polohování nohou, které si musíš dokoupit zvlášť.
TFK Mono patří mezi ty těžší kočárky (15,5 kg), což nemusí každému vyhovovat, ale i přes to se s ním velmi snadno manipuluje a jeho hmotnost poznáš až u skládání do auta. Kola má o něco menší, než má Thule, ale jeho jízdní vlastnosti jsou velmi dobré. Je to takový tank co projede vše. U kol si můžeš vybrat jejich materiál, buď můžeš mít bezúdržbová kola se vzduchovými komorami, nebo klasická nafukovací. Rukojeť nastavíš až do výšky 122 cm, takže je ideální pro vysoké rodiče. Oproti ostatním trojkolkám má možnost předělat hlubokou korbu na obousměrný sporťák. Menší dítě tak můžeš vozit čelem k sobě, a až povyroste, tak ho teprve dáš do klasického sporťáku. Najdeš u něj i polohování nohou, madlo a samozřejmostí je prodloužená stříška, prostorné sezení s možností úplného lehu nebo ruční brzda.
Další možností může být i pořízení samostatného hlubokého kočárku a později pořídit jen sporťák. Výběr samostatných hlubokých kočárků je trochu omezený, nabízí je jen pár značek, ale Tvým požadavkům by mohl vyhovovat Inglesina Sofia, Kunert Romantic či Lonex Classic Retro. U všech modelů oceníš super jízdní vlastnosti s možností houpání, výškově nastavitelnou rukojeť i velmi prostornou hlubokou korbu.
Držím palce při výběru a kdybys měla ještě jakýkoliv dotaz, tak mi neváhej znovu napsat. 🙂
Přeji krásný den a pohodové kočárkování.
Katka
kočárková poradkyně Modrého koníka
Kočárkopedie
Blog: kočárkopedie