Ahoj,
potřebuji doporučení na sportovní trojkolky. Musí být dobře odpružené s ruční brzdou a možností aretace předního kola. Kočárek bude využíván primárně ve městě (městské rozbité chodníky, obchod). Priorita je pro mě možnost jít s ním bruslit a také, aby zvládl i terén (les, pole).
Prostor v bytě máme pouze na 1 kočárek, takže musí splňovat výše uvedené požadavky + menší výtah. Momentálně se primárně rozhodujeme asi jako většina mezi Thule Urban Glide 2 a TFK Mono. Ještě jsme je nebyli živě porovnat. Muž je pro design za Thule a já pro kvalitu a praktičnost za TFK.
Ale určitě to nejsou jediné kočárky. Oba jsme vyšší 170 a 190 cm, tak jistě bude lépe polohovatelné madlo. Tříkolky s napevno zaaretovaným kolem jsem automaticky vyloučila kvůli městské i bytové praktičnosti. Možná bych se nechala přemluvit, pokud budou argumenty pro převyšovat negativa.
Několik let dozadu mi vyhovoval X-Lander X-Run. To bylo ještě v dobách, kdy nebylo napevno zaaretováno přední kolo (pokud si dobře pamatuji). Nevadí nám za kočárkem vycestovat i za hranice, takže nemusí být primárně na našem trhu dostupný. Ještě bych doplnila, že mi primárně jde o sporťák, o korbu ani ne.
Jaká jsou Tvá doporučení?
Děkuji
Ahoj,
oba kočárky jsou velmi dobrou volbou a patří mezi ty nejlepší na trhu. Je mezi nimi pár rozdílů, které teď rozeberu a snad budeš mít pak větší jasno, který bude ten vyvolený 🙂.
Napadají mě i jiné trojkolky, ale buď nemají polohovatelné madlo, ruční brzdu anebo jsou už opravdu neskladné.
Zůstala bych u otočného předního kola, tím, že bude kočárek využíván primárně ve městě, tak mi přijde pevné kolo zbytečné, hůře by se Ti s ním manipulovalo.
Začnu s Thule Urban Glide 2, který je výrazně lehčí. Jedná se o jednu z nejlehčích terénních trojkolek (11,4 kg). Sportovní sedák je rozměrově o dost užší, což je jeho největší slabina, jinak by byl dokonalý 🙂. Ve výbavě mu chybí madlo a polohování nohou, které musíš dokoupit zvlášť. Rozdíl je i v kolech, která jsou větší a potěší i uzavíratelným nákupním košíkem. Rukojeť dokážeš nastavit až do výšky 112 cm, což je o něco méně než u Mono. Oba dva mají ruční brzdu, prodlužovací stříšku s větracím okénkem.
TFK Mono je o dost těžší, má 15,5 kg, což nemusí každému vyhovovat, ale i přes to se s ním velmi snadno manipuluje a je celkem skladný (s TUG2 jsou v tomto na stejno). Kola má v porovnání o něco menší a můžeš si vybrat, jestli chceš bezúdržbová kola se vzduchovými komorami, nebo klasická nafukovací. Rukojeť nastavíš až do výšky 122 cm, takže je ideální pro vysoké rodiče. Oproti ostatním trojkolkám má možnost předělat hlubokou korbu na obousměrný sporťák. Menší dítě tak můžeš vozit čelem k sobě, a až povyroste, tak ho teprve dáš do klasického sporťáku. Najdeš u něj i polohování nohou a madlo.
Sama bych nevěděla pro jaký se rozhodnout, takže velmi záleží na tom, jaké máš priority. Oba dva modely jsou stejně skladné, takže největší rozdíl je v designu a zda dáš přednost nižší hmotnosti, nebo prostornějšímu sezení, které si navíc můžeš otočit k sobě.
Držím palce při výběru a kdybys měla ještě jakýkoliv dotaz, tak mi neváhej napsat. 🙂
Přeji krásný den a pohodové kočárkování.
Katka
kočárková poradkyně Modrého koníka
Kočárkopedie
Blog: kočárkopedie