jako první variantu představím TFK Mono. Hned na úvod zmíním jeho vyšší váhu (15,5 kg), která nemusí každému vyhovovat, ale je to daň za jeho jízdní vlastnosti a stabilitu. Rozměrově patří k těm větším na trhu a co se týče jízdních vlastností, je to takový tank, co projede vše. Můžeš si u něj vybrat, jestli chceš bezúdržbová kola se vzduchovými komorami, nebo klasická nafukovací. Rukojeť nastavíš až do výšky 122 cm, takže je ideální i pro vysoké rodiče. Hlubokou korbu má prostornou a má super vychytávku, dokážeš ji totiž předělat na obousměrný sporťák. Menší dítě tak můžeš vozit čelem k sobě, a až povyroste, tak ho teprve dáš do klasického sporťáku. I když působí robustně, tak skládání je jednoduché a lze ho složit do kompaktního rozměru. Najdeš u něj dále ruční brzdu, polohování zad i nohou, až do úplného lehu, prodlužovací stříšku a praktické boční kapsy se zipem, kam můžeš uložit drobnosti.
Dále to může být lehčí, ale méně prostornější Thule Urban Glide 2. Thule patří k nejlehčím trojkolkám a oproti TFK má modernější a celkově hezčí design. Nabídne také ruční brzdu, prodlužovací stříšku a uzavíratelný nákupní košík. Co se týče rozměrů sedáku, tak je užší, ložnou délku mají ale podobnou. Ve výbavě mu chybí madlo a polohování nohou, které si musíš dokoupit zvlášť. Hlubokou korbu má též celkem prostornou, ale je k dispozici jen v černé barvě.
Další zmíním Baby Jogger City Elite 2, který patří též mezi lehké kočárky - 11,6 kg, oproti TUG2 má bezúdržbová kola plněná pěnou a nabízí i největší rozměry na šířku z uvedených kočárků, délka je stejná. Vede i v rozměrech v zádové části - má výše položenou stříšku, takže se do něj vejde i větší dítě a stále má dost místa nad hlavou. Kola má menší než TUG2, ale můžeš si z něj udělat hybrida a nasadit na něj zadní kola ze Summitu🙂. Má polohování nohou i nastavitelnou rukojeť. Madlo se dokupuje zvlášť.
Koukni i na X-Lander X-Run, který má sice přední kolo neotočné, ale i přesto je lehce ovladatelný. Kola má velká nafukovací, se zadním odpružením. Jeho největším mínusem je, že se sporťák nedá sklopit do úplného lehu, jen do takového pololehu. Hmotnost má stejnou jako Elite - tedy 11,6 kg.
Ahoj,
jako první variantu představím TFK Mono. Hned na úvod zmíním jeho vyšší váhu (15,5 kg), která nemusí každému vyhovovat, ale je to daň za jeho jízdní vlastnosti a stabilitu. Rozměrově patří k těm větším na trhu a co se týče jízdních vlastností, je to takový tank, co projede vše. Můžeš si u něj vybrat, jestli chceš bezúdržbová kola se vzduchovými komorami, nebo klasická nafukovací. Rukojeť nastavíš až do výšky 122 cm, takže je ideální i pro vysoké rodiče. Hlubokou korbu má prostornou a má super vychytávku, dokážeš ji totiž předělat na obousměrný sporťák. Menší dítě tak můžeš vozit čelem k sobě, a až povyroste, tak ho teprve dáš do klasického sporťáku. I když působí robustně, tak skládání je jednoduché a lze ho složit do kompaktního rozměru. Najdeš u něj dále ruční brzdu, polohování zad i nohou, až do úplného lehu, prodlužovací stříšku a praktické boční kapsy se zipem, kam můžeš uložit drobnosti.
Dále to může být lehčí, ale méně prostornější Thule Urban Glide 2. Thule patří k nejlehčím trojkolkám a oproti TFK má modernější a celkově hezčí design. Nabídne také ruční brzdu, prodlužovací stříšku a uzavíratelný nákupní košík. Co se týče rozměrů sedáku, tak je užší, ložnou délku mají ale podobnou. Ve výbavě mu chybí madlo a polohování nohou, které si musíš dokoupit zvlášť. Hlubokou korbu má též celkem prostornou, ale je k dispozici jen v černé barvě.
Další zmíním Baby Jogger City Elite 2, který patří též mezi lehké kočárky - 11,6 kg, oproti TUG2 má bezúdržbová kola plněná pěnou a nabízí i největší rozměry na šířku z uvedených kočárků, délka je stejná. Vede i v rozměrech v zádové části - má výše položenou stříšku, takže se do něj vejde i větší dítě a stále má dost místa nad hlavou. Kola má menší než TUG2, ale můžeš si z něj udělat hybrida a nasadit na něj zadní kola ze Summitu🙂. Má polohování nohou i nastavitelnou rukojeť. Madlo se dokupuje zvlášť.
Koukni i na X-Lander X-Run, který má sice přední kolo neotočné, ale i přesto je lehce ovladatelný. Kola má velká nafukovací, se zadním odpružením. Jeho největším mínusem je, že se sporťák nedá sklopit do úplného lehu, jen do takového pololehu. Hmotnost má stejnou jako Elite - tedy 11,6 kg.
Držím palce při výběru a kdybys měla ještě jakýkoliv dotaz, tak mi neváhej znovu napsat. 🙂
Přeji krásný den a pohodové kočárkování.
Katka
kočárková poradkyně Modrého koníka
Kočárkopedie
Blog: kočárkopedie