Jak procvičit angličtinu?

malinkaelinka
21. bře 2021

Potřebovala bych trochu potrenovat angličtinu, máte někdo zkušenosti s online výukou? Jsem věčný začátečník, aj jsem mela roky ve škole, ale když si mám na letišti říct o konkrétní sedadlo, jsem v pytli 😅😅 nejde mi úplně o gramatiku, angličtinu vyuziju jen na cestach. Uvažuji nad něčím do sluchátek, hodinku denně bych v pohodě mohla poslouchat, kdyz uspavam dceru v kočárku, plus v kombinaci s něčím psanym 🤔🤔 vůbec nevím. Nicméně za dva roky se chystam asi sama na větší cestu a potrebuju se naučit samostatně komunikovat. Moc děkuju za všechny tipy, co vam vyhovovalo.

areh
21. bře 2021

@malinkaelinka já jsme najela na Duolingo. Na procvičení dobrý. Je tam všechno - gramatika, mluvení, poslech. Jen si nemůžeš vybrat, co zrovna chceš procvičit. Ale pro takový to připomenutí je to fajn

verdos
21. bře 2021

Pravohemisférové učení, zahrnout se tím, hodně číst, hodně poslouchat, samomluva... Metoda Goldlist - klidně na celé (z počátku krátké) věty nebo alespoň fráze. Neučit se jednotlivá slovíčka, to je školské zlo.

zelenaesmolda
22. bře 2021

@malinkaelinka
Jestli se chces naucit komunikovat tak se gramatice ale nevyhnes.Ono fakt neni jedno ktery pouzijes cas 🙂

keksik002
22. bře 2021

@malinkaelinka uplnenej je najit si anglickou kamaradku na volani/dopisovani ;) aktivni komunikaci se clovek nauci vic nez z ucebnice

verdos
22. bře 2021

@zelenaesmolda Ale gramatika se dá naučit i jinak, než to pitvat z lingvistického hlediska. A pro komunikační úroveň stačí mnohem méně gramatiky než kolik se do učebnic cpe... (zvláště tedy třeba právě co se týče časů...)

malinkaelinka
autor
22. bře 2021

@zelenaesmolda jasně, tomu rozumím, nemůžu mluvit v infinitivech, na druhou stranu nepotřebuju znát úplně do detailu všechna pravidla, nebudu ten jazyk používat v práci apod, potřebuju hlavně slovní zásobu a něco naposlouchat. Že školní angličtiny musí pamatuju tisíc různých pravidel, le v práci si ani neobjednam večeři.