Snaha o miminko před koncem RD a nástupem školky. Máte zkušenost?

luccaesa
5. kvě 2024

Ráda bych se poradila kdo má nebo měl podobnou zkušenost. Snažili jsme se o druhé miminko, bohužel to nevyšlo (potrat v únoru) a teď mě čeká hledání práce, protože mi končí RD v září a malou budu dávat do školky (budou ji 3 roky). Jak jste řešily hraniční dobu, zkoušeli jste i tak miminko nebo jste nechali osudu, hledaly práci, dítě daly do školky a pak prostě nechaly všemu čas? Bojím se i těhotenství, kdy už malá bude ve školce a bude nosit bacily, nebo naopak i toho, pokud bych ji musela ze školky vzít, bude už tam zvyklá a nebude se ji chtít být se mnou doma. Navíc jsem i učitelka MŠ a pokud budu zase v MŠ pracovat taky vidím těhotenství víc rizikově. Děkuju🙏

rozitta
5. kvě 2024

@luccaesa ahojky, nech to na osudu. Některé věci se nedají naplánovat 🙂 pokud otěhotněníš, tak se okolnosti přizpůsobí samy😉

palja
5. kvě 2024

@luccaesa neřešila bych nic dopředu. Prostě všechno je tak, jak má být. Mně se taky nepodařilo otěhotnět za celou dobu RD, tak jsem si zařídila návrat do práce a když jsem se měla vracet, tak jsem najednou byla těhotná. Dcera normálně nastoupila do školky a taky do ní chodila. A ano, dotáhla snad všechny nemoci.
Potom, kdyz se narodila druhá dcera, tak hned ve 2 měsících měla od starší rotaviry, ve 3 měsících těžký covid a tak se to pořád táhlo, pořád nějaké dětské nemoci.
Ale co je zajímavé, ta prvním dcera chodila od 2,5 roku do dětské skupiny, za celou dobu (chodila tam rok) nemocna nebyla, měla jen jednou virozu. A pak nastoupila do školky a tam teda byla týden a pak vždycky 3 týdny doma, chytla snad všechny nemoci. Jediné co, tak kdyztak chodila do té dětské skupiny, tak byla ještě kojená, pak ve škole už ne.
Malá byla kojená od narození a stejně všechny nemoci chytla od starší.
Takže já bych neřešila nic dopředu. Prostě až budeš těhotná, tak se teprve přizpůsobit situaci.

anpineapple
5. kvě 2024